Wednesday 19 February 2014

TAK DAPAT “KONTROL” WANG MASYARAKAT INDIA, MOORTHY LETAK JAWATAN?

-SYABAS BUAT KJ MEMPERTAHANKAN PERDANA MENTERI DATUK SERI NAJIB TUN RAZAK YANG DIKECAM OLEH P. WAYTHAMOORTHY YANG BAGAIKAN ADA “AGENDA”NYA YANG TERSENDIRI MAHU MENGAWAL BAJET KERAJAAN UNTUK MASYARAKAT INDIA TANPA MELALUI PROSEDUR AGENSI ATAU KEMENTERIAN! KEKEKE!!!-


Ketua Pemuda Umno Malaysia Khairy Jamaluddin berkata adalah tidak adil bagi BEKAS timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri (JPM) P Waythamoorthy menyalahkan Datuk Seri Najib Tun Razak kerana kegagalan bekas senator dan timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri itu melaksanakan perubahan.

Menteri Belia dan Sukan itu dalam tulisan di twitternya berkata Waythamoorthy tidak bertindak sebagai peserta pasukan dan tidak melaksanakan apa yang diperjuangkannya.

Beliau berkata Waythamoorthy mendesak supaya semua bajet kerajaan untuk masyarakat India diletakkan di bawah budi bicaranya kerana beliau mahu mengawal wang, dengan mengetepikan agensi dan kementerian.

“Bila beliau tidak mendapat ini, beliau berhenti dan menyalahkan Perdana Menteri,” kata Khairy.

Beliau berkata bila Waythamoorthy membawa hal-hal tertentu ke perhatian Najib, segalanya diselesaikan.

Khairy berkata sekalipun ketiadaan Waythamoorthy, kerajaan tetap komited memajukan masyarakat India dan menyelesaikan isu seperti pendidikan dan kemiskinan.

Minggu lepas, Waythamoorthy melepaskan semua jawatannya, dengan mendakwa kerajaan tidak melakukan perubahan sosio-ekonomi untuk membantu masyarakat miskin India.

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. mohon dipautkan blog http://paritbuntarrebels.blogspot.com/.blogspot
    dalam bloglist anda
    blog anda sudah dipautkan.
    sekian terima kasih

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List