Sunday 17 November 2013

"FITNAH" DAP YANG NYATA

-RASA CEMBURU DAP TERHADAP KEJAYAAN EKONOMI NEGARA DIBAWAH PENTADBIRAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL DITERAJUI KAUM MELAYU & BUMIPUTERA BAGAIKAN "MEMAKSA" MEREKA MENCIPTA PELBAGAI FITNAH & PROPAGANDA DALAM USAHA MENAFIKAN KENYATAAN INI! KEKEKE!!!- 

Inilah yang buat DAP cemburu sangat dengan kerajaan Barisan Nasional.

Asyik-asyik peratusan ekonomi meningkat tahun demi tahun...Untuk mengelirukan rakyat, berbagai fitnah DAP taburkan kepada rakyat.

Negara ini bankruplah,kerajaan boros guna wang rakyatlah dan macam-macam lagi. Semuanya fitnah belaka.

DAP ingin meruntuhkan kepercayaan rakyat agar rakyat beralih kepada perjuangan DAP.

DAP memang benar berjaya kerana telah menarik banyak orang cina untuk menyokong perjuangan mereka. Tahniah DAP.

Dengan ramainya kaum Cina menyokong DAP, maka dengan sendirinya menyedarkan Melayu dan Bumiputera untuk mengubah pendirian untuk bekerja keras merealisasikan dasar-dasar kerajaan.

Hanya Melayu dan Bumiputera yang tidak sedar sahaja masih menyokong Pakatan Rakyat.

Rakyat yang sedar akan dakyah DAP telah berebut untuk mengambil peluang yang di sediakan oleh kerajaan.

Ramai juga melayu dan bumiputera telah berminat menceburi bidang keusahawanan...Ini petanda yang melayu dan bumiputera boleh menjadi tunjang kekuatan ekonomi negara.

In Shaa Allah. Jangan terpedaya dengan dakyah DAP kerana mereka sebenarnya tidak mahu melayu dan bumiputera maju dalam sektor keusahawanan.

Mereka nak bolot semua kekayaan negara ini. Bangkitlah Melayu dan bumiputera Malaysia sesungguhnya anda lebih layak mengaut kekayaan di bumi yang kita cintai ini. In Shaa Allah. -Man Juan

 -UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List