Monday 18 November 2013

GAMBAR TERKINI: SUSPEK INDON YANG MEMBUNUH PEGAWAI AMBANK

-HOI MALING! PEROMPAK! PEMBUNUH! KO DATANG SINI HANYA UNTUK MEROMPAK KER? KALO LAH TERTAKDIRNYA ORANG MALAYSIA YANG BERBUAT BEGINI DI INDONESIA, PASTI KINI SUDAH ADA DEMONSTRASI BESAR-BESARAN DI BUAT ATAUPUN PALING TIDAK, RUMAH KEDUTAAN MALAYSIA DI JAKARTA YANG MENJADI SASARAN! KEKEKE!!!-



Inilah wajah terkini suspek utama kes menembak mati Pegawai Operasi AmBank Cawangan Subang Jaya Puan Norazita Abu Talib yang dirakam semalam ketika muncul di Kompleks Mahkamah Petaling Jaya dengan wajah sugul, kering dan tidak bermaya langsung.

Dia kelihatan memakai baju lokap berwarna jingga di bawa ke Mahkamah Majistret untuk sambungan reman selama 7 hari lagi sehingga 23hb November 2013.

Suspek menggunakan MyKad palsu dengan nama Ardi Hamza itu di tahan di Tanjung Belungkur, Kota Tinggi, Johor dipercayai untuk meloloskan diri ke Batam pada 10hb November 2013 yang lalu selepas berjaya menyembunyikan diri selama lebih kurang 19 hari di rumah dan bangunan kosong sekitar Johor.

Polis DiRaja Malaysia (PDRM) telah pun mengesahkan identiti sebenar suspek sebagai Laode Ardina Laode Rasila berumur 35 tahun berasal dari Sulawesi, Indonesia. -Melanau Blogger 

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List