Saturday 21 September 2013

MAT SALLEH BERUK AUSTRIA HINA MELAYU & PM!

-MEMALUKAN WARGA BANDARAYA KUCHING JER SI KHINZIR SEEKOR DARI AUSTRIA NI MENGHINA MELAYU & PM! SATU YANG AKU PASTI, MALAYSIA NI MEMANG KAMI YANG PUNYA NAMUN BUKAN BAPAK GERALD ATAU GERALD YANG PUNYA! KEKEKE!!!-

Kurang hajar punya Mat Selleh bengong yang memang seperti spesis haiwan yang tak sedar untung dibenarkan bernafas dan berniaga mengusahakan Surrey Bike di Bandaraya Kuching ni.

Khinzir yang bernama Gerald adalah warga Austria yang merempat di Malaysia  dan UnReportedNews™® akan menyiasat ke akar umbi samaada kehadirannya di Sarawak ini ada menggena permit apa atau telah mendapat status PR.

Namun sebagai orang asing, sewajarnya si Khinzir Gerald perlu menghormati segala adab dan tatasusila apabila berada di negara orang waima sekali pun, walau negara asalnya sendiri ditakdirkan tak bertamadun.

Sudah di beri peluang berniaga di Sarawak, ko nak cari pasal pulak!

Itulah akibatnya kalo dah lama sangat terperam di kawasan kroni-kroni DAP sehingga cara befirkir pun macam dier orang jugak!

Gerald dikatakan telah menghina melayu dan mengeluarkan kata-kata "Melayu Bodoh", "Clown Melayu" "Najib tadbir negara hanya untuk buat duit dan merosakan negara". 

Apabila ditegur, beliau berkata " Malaysia Si Not Your Country"! Kurang ajar dan biadap! Tak sedar diri! Siapa yang datang merempat dinegara ini?

Syabas buat saudara Abdul Munif Md Isa kerana membuat laporan polis mengenai terhadap perkara nih.

Pesanan UnReportedNews™® kepada Gerald, ko boleh balik kampung asal kat mana mak bapak ko buat ko dulu kalo dah memandai-mandai sangat menghina orang Melayu kat tempat tanah tumpahnya darah kami!


-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List