Sunday 18 August 2013

CHONG BUAT U-TURN, "KECUT TELUR" KER?

-DALAM SIDANG AKHBAR MINGGU LEPAS BUKAN MAIN LAGI "BERAPI-API" MULUT CHONG MENUDUH KERAJAAN BN & ZAHID HAMIDI SENGAJA "MEMBENARKAN" KENAIKAN JENAYAH HANYA UNTUK MEMPERKENALKAN UNDANG-UNDANG BARU SEPERTI EO TAPI DALAM SIDANG MEDIA TERBARUNYA SEMALAM PULA, DIA MENDAKWA IANYA "HANYA GESAAN AGAR KDN MENUMPU PERHATIAN KEPADA ISU KESELAMATAN YANG SEMAKIN MEROSOT"! HAI, JAUH BENAR BEZA TU YB? KEKEKE!!!-

Mungkin merasa cuak atau apa, Pengerusi DAP Sarawak Chong Chieng Jen telah membuat U-Turn yang ketara dalam kenyataannya berkaitan kenyataan asalnya yang berbaur tuduhan yang kononnya BN telah "membenarkan" kadar jenayah yang semakin meningkat untuk membenarkan pengenalan semula EO seperti undang-undang pencegahan.

Mana integriti dan pendirian seseorang wakil rakyat jika dia sering menukarkan kenyataannya? Kalau tak ada fakta, janganlah nak main cakap sebarangan saja!

Cuba pembaca baca artikel-artikel kat bawah ni dan buat penilaian dengan sendiri:





Ianya nyata berlainan dengan kenyataan asalnya:











Hmm..apa cer? Mulut manusia memang dikurniakan tuhan untuk makan dan bercakap namun tuhan juga telah mengurniakan manusia dengan akal dan fikiran, jadi jangan suka sembarangan cakap lain kali tanpa menggunakan otak untuk berfikir apa yang hendak dicakap itu! kan? Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List