Friday 12 July 2013

PRK KUALA BESUT: PENDIRIAN PAS MENGENAI LGBT

-CALON PAS ENDUT @ AZLAN YUSOF HARUS MENYATAKAN PENDIRIANNYA MENGENAI "PENGIKTIRAFAN" DAP TERHADAP AMALAN LGBT DENGAN PERLANTIKAN SEORANG PONDAN MENJADI POLSEC SALAH SEORANG DARI ADUNNYA ATAUPUN LEBAI-LEBAI PAS ANGUK-ANGUK SAJE DALAM HAL NI TANDA TUMPANG SUKE? KEKEKE!!!-

Bendahari PAS Besut, Endut @ Azlan Yusof yang juga seorang ahli perniagaan sebagai calon untuk menentang wakil BN, Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman pada pilihan raya kecil Kuala Besut yang akan diadakan pada 24 Julai ini harus bersuara dalam hal ini.

DAP adalah rakan sepakatan politik PAS dan setiap tindakan yang dibuat boleh memberi implikasi kepada dasar PAS sendiri dan dalam ertikata lain, Azlan/PAS harus menerangkan kepada umum apa saja tindakan yang diambil oleh rakan parti politik mereka.

PAS seharusnya konsisten dengan pedirian mereka, jangan hanya mempergunakan nama Islam namun menyokong sesuatu dasar yang bertentangan dengan ajaran Islam itu sendiri.

Bakal pengundi-pengundi Kuala Besut semestinya tidak sabar-sabar menunggu penjelasan Azlan mengenai perkara ini kerana ianya akan mencerminkan integriti & pendiriannya sebagai seorang calon.

Sama-samalah kita nantikan alasan/penjelasan/dalil dari Azlan sekiranya beliau "menghalalkan" tindakan ADUN DAP Teh Yee Chau yang telah menabalkan seorang pondan yang nama glamournya; Hazreen Syaik Dawud dalam usahanya untuk memberi pengiktirafan kepada golongan Mak Nyah ini! Kekeke!!!

Tidak menghairankan langsung kalau ADUN Tanjung Bungah, Teh Yee Chau dengan sengaja melantik SEEKOR PONDAN yang bernama glamour HAZREEN SYAIK DAWUD, 33, ke jawatan SETPOLnya. 

Alasan yang diberikan oleh ADUN DAP itu ialah, dia menawarkan satu platform untuk golongan PONDAN menyuarakan pandangan mereka dan menyuarakan hak-hak mereka.

Hak-hak PONDAN?

Hak apa yang ada pada golongan berkenaan? Hak apa yang ada pada golongan yang menentang keabadian nilai-nilai semulajadi? 

Temberang apa tentang golongan PONDAN yang dikatakan mereka ada hak dan mereka perlu hidup berganding bahu dengan golongan lelaki dan wanita, sedangkan mereka sendiri adalah alien atau makhluk asing yang tidak diketahui jantan betinanya?

DAP sudah pun mendahului dalam hal membela LGBT. Tindakan Teh Yee Chau sebenarnya merupakan satu cabaran terhadap Kerajaan dan Undang-Undang negara yang tidak membenarkan perlakuan songsang membabitkan naluri seksual.

DAP bukannya mahu sangat kepada Hazreen Syaik Dawud tetapi hanya sekadar untuk mengenakan Barisan Nasional. 

Dalam pada UMNO yang beria-ia mahu menunjukkan kepada dunia bahawa Malaysia adalah sebuah Negara Islam, dan Islam amat menentang keras perbuatan melanggar fitrah seperti PONDAN yang merupakan sebahagian daripada LGBT, DAP pula mahu membuktikan bahawa mereka lebih berkuasa dan UMNO tidak mampu berbuat apa-apa sekalipun Hazreen Syaik Dawud itu secara jelas, terang dan nyata sudah menyalahi beberapa akta dalam undang-undang syariah mahupun sivil.

Biarpun selama ini, memang wujud golongan jantan lembut bak sotong atau agar-agar basi mahupun betina keras yang membalut ketat buah dadanya agar dadanya kelihatan leper sambil duduk terkangkang terkoyak bagaikan jantan bertelur bengkak, namun kebanyakan daripada mereka yang diambil bekerja, tidak diberikan publisiti seperti Hazreen Shaik Dawud. 

Dan biarpun kebanyakan yang diambil bekerja, memang cekap menjalankan tugas dan amanah yang diberikan, namun selagi boleh mereka mengelak untuk berada di barisan hadapan untuk mengelakkan majikan mereka daripada dituduh menyokong LGBT berbanding individu.

Menariknya ketika PAS begitu bersungguh-sungguh mahu menawan kubu kuat UMNO di Kuala Besut, DAP pula sengaja melakukan sabotaj terhadap PAS dengan ujian yang amat besar iaitu MENGHALALKAN DUNIA DAN INDIVIDU PONDAN!

Apakah PAS akan bersuara dan memperkatakan tentang tindakan ADUN DAP itu? Apakah para tukang kempen dan tukang ceramah PAS akan mengeluarkan pelbagai dalil, nas, ijmak mahupun qiyas untuk menghalalkan perbuatan Hazreen Syaik Dawud?

Atau para pemimpin, tukang kempen dan tukang ceramah PAS akan buat-buat pekak badak atau pura-pura tidak tahu kerana bimbang, memperkatakan tentang PONDAN dan LGBT yang dihalalkan oleh rakan sekongkol PAS dalam Pakatan Rakyat iaitu DAP! (sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List