Sunday 28 July 2013

BRO .. YOU POTONG STIM LAH!

-DULU BARU KENAL, BUKAN MAIN BAIK LAGI, PIJAK SEMUT TAK MATI, TAPI SEKARANG PERANGAI BUDAK TU SEBIJIK MACAM BABI LAH! BUKAN AKU CAKAP YE! MEMBER-MEMBER PRESS AKU YANG CAKAP YER! KO TAK PUAS HATI? ADER AKU KESAH! KEKEKE!!!-

Ada sorang pegawai kerajaan ni, ye, pangkat dier besar, action dier, bukan main lagi!

Sekarang ni dia tengah "rapat-rapat" dengan sorang YB dari Sarawak ni, perangai dier, a'uzubillah, betul-betul buat aku dan rakan-rakan press lain menyampah!

Dier ni jenis kaki komplain, kononnya, dier ler "pandai" sangat, habis semua barang dier komplain, sajer nak "menjatuhkan" orang lain ler tu tapi, aku tanyer-tanyer orang-orang kat jabatan dier, dier ni "bebal" jugak, bukannya berapa pandai sangat kerja, arap badan jer besar!

Ni member aku cakaplah, dulu member-member press aku gemar betul kalau nak "cover" YB ni tapi sejak dua menjak kebelakangan ni, bila kemunculan BABI sekor ni yang mencanak-canak, perangai melebihi YB tu, ramai budak press dah KURENG minat nak cover YB ni.

Jadi YB, mintak maaflah jika YB dah mula perasan rakan-rakan press semakin hari semakin kurang buat coverage YB, bukannya salah YB yer cuma kami orang betul-betul menyampah tengok BABI sekor tu!

Korang nak tahu sapa dier? Haa..nanti ler aku bagi tau korang semua. Aku tengah korek-korek background budak ni. Tunggu yer! Kekeke!!!

Sabar ler, kalau aku dah cukup kumpul semua "ramuan-ramuan" nya nanti, kita "masak-masak" bersama-sama yer.

Kau ingat kau bagus sangat ker BABI? I know your game now .. You want to play-play with me? Fine, I'm your worse nightmare, let's tangoooo! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List