Monday 17 June 2013

PERINGATAN BUAT NAJIB, JANGAN MUDAH TERTIPU DENGAN ANWAR!

-RENUNG-RENUNGLAH .. TINDAKAN DIMANA SEORANG DEMI SEORANG KAWAN KARIB ANWAR SENDIRI TELAH MEMINGGIRI BELIAU MENUNJUKKAN ADA "SESUATU YANG TAK KENA" KEPADANYA, MANUSIA JENIS MACAM NI MEMANG TIDAK BOLEH DIBAWA BERKOMPROMI! KEKEKE!!!-

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak menafikan beliau bertemu dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Jakarta, Indonesis seperti yang digembar-gemburkan portal berita pro-pembangkang-The Malaysian Insider.

Beliau juga pada masa sama tidak ada sebarang perancangan untuk mengadakan pertemuan dengan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

"Tidak ada... tidak ada... tidak ada perjumpaan (dengan Anwar) dan saya pun tidak tahu siapa yang sebarkan berita itu.


"Memang tidak ada perancangan. Secara kebetulan dia (Anwar) di sini (Jakarta) dan saya juga di sini," kata Mohd Najib kepada wartawan selepas majlis makan tengah hari bersama pelajar-pelajar Malaysia di Indonesia di dewan serbaguna Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta semalam. 

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List