Tuesday 23 April 2013

PRU-13 SARAWAK: BUKTI GLOBAL WITNESS DIBELI PAKATAN UNTUK JATUHKAN IMEJ KETUA MENTERI SARAWAK!

-TRANSKRIP EMEL MEMBUKTIKAN GLOBAL WITNESS TELAH DIBELI UNTUK MENGGANGGU-GUGATKAN POLITIK SARAWAK & IANYA DICIPTA UNTUK MENJADI PELURU SEMPENA KEMPEN PRU-13! SATU KONPIRASI YANG AMAT KOTOR SEKALI! PAKATAN LANGSUNG TAKDE KREDIBILITI! KEKEKE!!!-

Marina China, S.Ambiga, Steven, Cynthia dan Kin Woon Dalang Ganggu Gugat Politik Sarawak!

Kiriman emel Kin Woon kepada Marina Chin pula membuktikan bahawa tuduhan yang dibuat oleh Global Witness dengan mengaitkan Taib Mahmub terlibat adalah tuduhan yang dirancang untuk memberikan persepsi kepada rakyat bahawa Ketua Menteri itu korup.

Ia juga menunjukkan bahawa pihak Global Witness telah dibeli untuk membuat laporan berdasarkan maklumat 'hear say' malah laporan yang mengaitkan Tan Sri Taib Mahmud tanpa disertakan bukti yang kukuh.

Transkrip emel Kin Woon kepada Marina China :

Dalam transkrip emel ini menyebut Edmond yang juga peguam Global Witness mencadangkan kepada Marina Chin supaya isu skandal ini tidak melibatkan orang semenanjung dan sebaiknya ia diketengahkan oleh orang Sarawak sendiri.

Tindakan yang didalangi oleh tangan halus dari Semenanjung (tangan Marina Chin, Ambiga, Steven Malaysiakini dan SUARAM) sebenarnya adalah skandal ciptaan pembangkang.

Ia untukdijadikan 'peluru' membantu PKR dalam kempen  PRU13 serta membantu PKR  di Sarawak untuk memburuk-burukkan Tan Sri Taib Mahmud dengan pemimpin BN yang lain kononnya terlibat dengan salahguna kuasa dan korupsi.





Transrip diatas membuktikan memang ada kaitan pembangkang dengan Global Witness dimana apabila tiada bukti akan penyalahgunaan kuasa oleh Ketua Menteri Sarawak Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud mereka terpaksa MENCIPTA isu!

Biar rakyat Sarawak sendiri melihat bertapa busuknya hati pembangkang dari parti Semenanjung Malaysia ini yang berusaha bersungguh-sungguh menjatuhkan Ketua Menteri Sarawak.

Sekalung terimakasih dari rakyat Sarawak buat rakan blogger Double-Y atas kiriman email ini.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List