Friday 22 March 2013

VIDEO CIUM KETIAK SEBENARNYA MAINAN PKR SENDIRI?

-MUAK, TERTEKAN TERHADAP GELAGAT ANWAR YANG KINI MENJADI SATU LIABILITI KEPADA PKR, ITULAH ALASAN YANG LOGIK MENGAPA ADA PEMIMPIN-PEMIMPIN TERTINGGI PKR SENDIRI YANG SANGGUP BERTINDAK "MEMBUNUH" KARIER POLITIK & RIWAYAT KETUA UMUM MEREKA SENDIRI! LANTAKLAH KORANG! KEKEKE!!!-

Kesian betul dengan UMNO dan Papagomo, dek kerana hal dalaman PKR, tak pasal-pasal mereka pula yang dituduh berkonspirasi mengeluarkan "video cium ketiak" itu minggu lepas sedangkan pihak lain yang sebenarnya yang dikatakan di sebalik pendedahan video berkenaan.

Siang tadi aku terima satu phone-call dari seorang "kawan" dari Kuala Lumpur yang memberi info mengenai siapa dan mengapa penyebaran "video cium ketiak" itu berlaku yang wajar diambilkira.

Dia menceritakan, menurut beberapa "sumber dalaman" PKR pusat, dalang disebalik penyebaran "video cium ketiak" tu berkemungkinan dilakukan oleh salah seorang dari DUA pemimpin tertinggi PKR sendiri (yang enggan aku nyatakan identiti mereka) yang disyakinya.

Alasan mereka berbuat demikian adalah kerana mereka sudah muak dengan gelagat "luarbiasa" Anwar yang hanya menjadi liabiliti kepada PKR, lagi-lagi ketika Malaysia diambang PRU ke 13.

"Jika dengan tiada Anwar dalam PKR, kekuatan PKR sebenarnya sama dengan DAP, tapi kewujudannya membuat PKR terumbang-ambing dan semakin tidak diyakini rakyat, maka dia harus "disingkirkan"!," katanya lagi.

Betul atau tidak, Allahuallam, tapi yang aku pasti adalah, ada atau tiada Anwar, BN pasti akan memenangi PRU ke 13 ini. InsyaAllah!

-UnReportedNews™®

Artikel berkaitan: 

TANYA SAMA NUAR, APA ENGKAU GOYANG, NANTI JAWAB NUAR, JANTAN PUNYA B*T*NG!

"CINTA SONGSANG" ANWAR "BERPUTIK" DARI TWITTER?

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List