Friday 22 March 2013

TANYA SAMA NUAR, APA ENGKAU GOYANG, NANTI JAWAB NUAR, JANTAN PUNYA B*T*NG!

-AH! TOLONG NYANYI BERSAMA SAYA SATU KALI YA! BEGITULAH AKSI ANWAR DI SARAWAK KETIKA MENYANYIKAN LAGU SAMA WALAUPUN SENIKATANYA BERLAINAN BERKENAAN SABAH AKAN "HILANG"! KEKEKE!!!-

KEMASKINI:Janji ditepati tepat pukul 4.01 minit tadi, Blogger Papagomo menyiarkan video baru di blognya, yang jelas memaparkan wajah yang di dakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim. Dalam video pembukaan episod pertama tersebut, individu itu berbual-bual dengan seorang lagi lelaki yang tidak kelihatan.

Agenda Daily melaporkan, video satu minit 20 saat itu adalah episod pertama, tiada aksi yang boleh disifatkan sebagai lucah, kecuali perbualan mengenai kedatangan ke situ dan beberapa perkara lain.

Papagomo di dalam entri diblognya berkata rakaman video tersebut tidak ada kena mengena dengan apa yang dipamerkan oleh blog Rajagoyang sebelum ini.

"Sepertimana yang Gomo maklumkan sebelum ini Anwar Ibrahim telah SALAH dalam menfitnah Papa Gomo adalah pemilik Blog Raja Goyang walaupun Gomo telah memberikan amaran kepada beliau untuk menarik saman dan memohon maaf secara terbuka kepada Papa Gomo," tulisnya.

STIM KER CIUM KETIAK TU?


Menurut keterangan di dalam entri bertajuk RM 100 Juta - Demi Agama Bangsa Dan Negara Perilaku Anwar Ibrahim Didedahkan itu, lelaki yang didakwa 'mahasiswa' tersebut kini dilindungi oleh Papagomo dan rakan-rakannya demi keselamatan beliau.

"Tidak ada pihak dalam kerajaan yang mengetahui perkara ini kerana Papagomo melakukannya BERSENDIRIAN demi Agama Bangsa dan Negara bagi menyedarkan rakyat Malaysia siapa manusia jijik...," tulisnya.

Beliau juga memberitahu, dirinya dihubungi oleh orang tertentu yang mahu beliau berhenti membuat pendedahan dengan menawarkan sejumlah wang.

"Ianya bukan soal wang kerana walaupun 10 Juta atau 1 bilion... apa yang dilakukan Gomo adalah untuk rakyat,"tulisnya.

Pagi tadi, Anwar memfailkan saman fitnah terhadap Papagomo dengan menuntut ganti rugi RM100 juta daripada blogger tersebut.

Pada 16 Mac www.papagomo.com memaparkan gambar tunggal hitam-putih yang menunjukkan bahagian belakang seorang lelaki berbogel di dalam bilik hotel.

Paparan itu juga menyediakan pautan ke laman blog lain dipanggil "Aksi si Raja Goyang", yang menyiarkan 13 gambar yang menunjukkan dua lelaki meraba-raba dan mencium satu sama lain, kononnya diambil dari video yang sama.

Anwar telah menafikan bahawa beliau adalah lelaki dalam video berkenaan.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List