Monday 4 March 2013

SEORANG "LANUN SULU"BERSENJATA M16 MATI DIPUKUL PENDUDUK!

-BEGITU LAH AKIBAT NYA BILA "KURANG AJAR" MASUK KE RUMAH ORANG LAIN NAK MENUNJUKKAN SAMSENG .. HAJAR BETUL-BETUL ..JANGAN BAGI PELUANG LAGI KEPADA LANUN-LANUN SULU UPAHAN KEPARAT ITU .. NYAWA ANGGOTA-ANGGOTA POLIS YANG MEREKA TELAH BUNUH DENGAN KEJAM PATUT DIBELA!-


Salah seorang daripada "lanun-lanun Sulu" yang telah menceroboh masuk ke negara kita sejak tiga minggu lepas mendapat pembalasan yang setimpalnya apabila mati dipukul oleh penduduk-penduduk Kampung Senelang Lama, Semporma, Sabah pada petang tadi.

Kejadian tersebut yang telah di tweet secara ringkas oleh Bernama di halaman tweeternya juga menyatakan penceroboh tersebut bersenjata sepucuk M16.

Walauapa pun aku nak ucapkan tahniah setingi-tinggi buat rakan-rakan, saudara sepulau aku di Sabah, terutama, penduduk-penduduk Kampung Senelang Lama yang keberanian mereka menjangkaui lebih dari peluru M16 lanun tersebut.

Aku percaya, bukan saja kami di Sarawak, malah seluruh rakyat Malaysia pasti mendoakannya saudara-saudara kami di Sabah diberikan ketabahan dan kesabaran untuk menempuhi dugaan dalam masa terdekat ini.

Jangan mudah termakan hasutan dan permainan manipuasi kotor pembangkang dan paling penting, moga semuanya sentiasa selamat dan berahir dengan cepat.

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Sy berharap suku2 di sabah yg terer menyumpit & penggal kepala akan join pihak keselamatan utk sama2 hapuskan setan2 ni! kasi habis.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List