Sunday 17 March 2013

ANWAR BAGAIKAN "NAJIS" PADA MASYARAKAT BELAGA, SARAWAK!

-ORANG ULU MELUAT MELIHAT ANWAR IBRAHIM, YANG MENYERUPAI PELAKON GAY TUA DALAM VIDEO YANG TERSEBAR MELUAS BARU-BARU INI!

Kedatangan Anwar, yang telah dijemput oleh calon PKR Parlimen Hulu Rajang Abun Sui Anyit oleh mengadakan Ceramah Perdana di Rumah Badeng, Sungai Asap Belaga tidak dialu-alukan penduduk di sini.

Rakan blogger seperjuangan UnReportedNews™®, ASAP-KOYAN 2U yang juga ahli team Bloggers Anak Sarawak™® yang kini berada di sana berkata sumber menyatakan kebanyakkan masyarakat di sana membantah tindakan Abun yang seakan membawa "najis" dari luar masuk ke kawasan Belaga.

"Satu kali (kena tuduh liwat) tak apa, mungkin tuduhan, dua kali, tak apa, bagi can (peluang) lagi tapi hari-hari kena tuduh sampai ada bukti bergambar tu macam mana kami nak terima? Budaya kami orang Ulu menolak mentah-mentah amalan songsang sebegini!," tegas sumber itu.

"Dia (Anwar) ingat kami kat Belaga ni tak ada internet ke? Bila video songsangnya tersebar meluas dia selamba je masuk ke pendalaman ni nak menghasut kami. Kalau ikutkan hati saya nak tanya dia benarkah dia pengkhianat negera dengan membuat perancangan pencerobohan Lahad Datu Nur Misuari sewaktu pertemuan mereka (dalam gambar yang tersebar)?, Geram betul hati saya!"

"Satu lagi yang kami benci adalah budaya PKR yang pandai berjanji hanya untuk dimungkiri bertentangan dengan budaya kami!," tegasnya lagi.

Beberapa kain rentang yang di tulis, "ABUN!!! JGN BAWA ANUAR KE U. BADENG!!!" di rentang di persimpangan-persimpangan menuju ke Rumah Badeng untuk "menyambut" kedatangan Anwar nanti.

Difahamkan, pihak penganjur majlis ceramah tersebut tiada sebarang usaha memohon permit polis secara rasmi untuk mengadakan majlis tersebut.

Antara yang tajuk-tajuk yang dijangka akan dibangkit Anwar adalah "kebaikan PKR", khususnya di Sarawak! sila klik AWAS BN SARAWAK, PKR SUDAH MENANAM UMPAN!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List