Saturday 2 February 2013

ANWAR IBRAHIM AKHIRNYA AKUI KEHEBATAN NAJIB RAZAK!

-ADA PERPATAH INGGERIS YANG MENYATAKAN; "IF YOU CAN'T BEAT THEM SO "JOIN" THEM!" .. BEGITULAH YANG KINI DIALAMI ANWAR IBRAHIM MELIHAT IMPAK YANG MENAIKAN LAGI MARTABAT SERTA HORMAT RAKYAT KEPADA RAZAK & ROSMAH SEKEMBALI MEREKA DARI GAZA BARU-BARU NI! ANWAR SEBENARNYA DALAM DELIMA, DIA NAK JUGAK NAK PEGI SANA MACAM NAJIB NAMUN DIA TAKUT MATI KATAK KALAU TERKENA PELURU SESAT, MAKLUMLAH, DOSA SEMAKIN BERAT, KOT? KEKEKE!!!-



Pakatan Rakyat (PR) sentiasa menyokong usaha Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam memulihkan pergolakan di Palestin.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau menyambut baik lawatan kemanusiaan Perdana Menteri ke Gaza baru-baru ini dan tidak berkompromi dalam mana-mana usaha ke arah kezaliman Negara tersebut.

"Kita tidak pernah kompromi dalam hal ini, sesiapa sahaja yang ada usaha untuk membantu Gaza, kita alu-alukan walaupun Datuk Seri Najib Razak, walaupun baru kali pertama beliau ke sana," katanya kepada pemberita ketika mengadakan pertemuan bersama anggota Kabinet Hamas, Walid Amudi. 

Kenyataan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dilihat bercanggah dengan maklum balas beliau sebelum ini yang mendakwa lawatan Najib ke Gaza sebagai gimik politik untuk memenangi undi Melayu.

Sementara itu Walid Amudi menjelaskan, Kerajaan Hamas di Palestin menghargai usaha seluruh rakyat Malaysia yang prihatin terhadap nasib yang menimpa umat Islam di Palestin.

"Kami yakin seluruh umat Islam akan membebaskan Masjid Al-Aqsa. Semoga ALLAH terus mencurahkan barakah kepada rakyat Malaysia," katanya sambil menyambut baik maklum balas positif Anwar terhadap kunjungan Najib ke Gaza baru-baru ini.

Sumber: KL Pos


-UnReportedNews™® 

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List