Wednesday 2 January 2013

TIGA AHLI Bloggers Anak Sarawak™® KINI DALAM RANKING TOP 100 BLOGGER PRO-BN MALAYSIA

-SEMALAM RAKAN BLOGGER Wira Kenyalang™ MENGELUARKAN POSTING MENGENAI Bloggers Anak Sarawak™® MENGUASAI RANKING TERATAS BLOG POLITIK SARAWAK NAMUN SEBENTAR TADI RAKAN BLOGGER INFO 4 THE TRUTH PULA MENGELUARKAN POSTING SENARAI RANKING TERKINI BLOGGER PRO-BN TERBAIK MALAYSIA & KEPUTUSANNYA BEGITU MEMBERANSANGKAN! KEKEKE!!!-
Alhamdullillah, segala usaha dan penat lelah enam ahli Bloggers Anak Sarawak™® telah menampakkan hasil yang begitu drastik dan positif walaupun baru saja ditubuhkan kurang dari tiga bulan, kesemuaan kami telah tersenarai dalam ranking 15 Blog Politik Sarawak terbaik seperti berikut: Melanau Blogger™ (1), Wira Kenyalang™ (3), UnReportedNews™® (5), Kucingitam™ (7), Sarawak Kolok Mee™® (9) dan Keadilan X Sarawak™ (13).
 
Posting ini bukan bertujuan untuk mendabik dada atau sengaja hendak menunjuk-nujuk namun ingin berterimakasih kepada semua pembaca serta pengikut setia Bloggers Anak Sarawak™® kerana tanpa sokongan kalian yang berterusan terhadap kami selama ini, siapalah kami, mungkin kami juga akan di katergorikan sebagai "Blogger Syiok Sendiri"!

 
 
 
Namun posting rakan blogger Info 4 The Truth sebentar tadi menambahkan kegembiraan kami kerana tiga ahli Bloggers Anak Sarawak™® telah disenaraikan tersenarai dalam ranking 100 Top Blogger Pro-BN Malaysia: Melanau Blogger™ (35), Wira Kenyalang™ (82) dan UnReportedNews™® (97). (Updated 05:00am 02hb Januari 2013)
 
Sokongan konsisten pembaca dan pengikut setia yang telah membolehkan blog-blog kami tersenarai sama taraf dan setanding dengan rakan "blogger-blogger Otai" Pro-BN yang sudah lama menempa nama di alam maya ini.
 
Ianya akan menguatkan lagi semangat kami untuk mempejuang serta mempertahankan entiti yang kita yakini akan terus menerajui kerajaan untuk kesinambungan segala pelan transformasi dan menyampaian pembangunan yang telah di rancangkan, terimakasih semua.
 

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Terbaekkkk bro...

    Cayalah....

    Apakah ini akan membuka mata pihak-pihak yang berkepentingan dalam Media Baru/ Media Sosial di Sarawak? (faham-faham je lah)

    Apa pun TAHNIAH to all Bloggers Anak Sarawak..

    Ingat misi kita ialah Majoriti 2/3 BN PRU-13

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List