Monday 21 January 2013

CERAMAH ANWAR DI SYAH ALAM DISABOTAJ UMNO?

-KETARA BETUL MANUSIA YANG DIANGKAT OLEH ISTERINYA SENDIRI SEBAGAI "ANUGERAH TUHAN" SUDAH HILANG "SENTUHANNYA" .. DAH BANYAK SANGAT "MENYENTUH" SANA SINI KOT? KEKEKE!!!-


Jumlah rakyat yang datang menghadiri ceramah Datuk Sri Anwar Ibrahim di tapak pasar malam Seksyen 17 Shah Alam, Selangor semalam tadi amatlah menyedihkan sekali. "Berapa orang? Berapa orang? Berapa orang?." (Kena tanya ala-ala PM Najib) .. Ratusan orang jer?...Hampeh!

Bagi seseorang yang diangkat hampir sama tahap dengan "dewa" yang senang-senang boleh menarik "sejuta penyokong" sepertimana yang didakwa pembangkang dalam HKR #KL112 pada minggu lalu, jumlah hadirin semalam adalah begitu sadis dan satu "kemaluan yang besar" kepadanya!

Jadi pada pendapat aku yang dari Sarawak ni, alasan yang paling mudah untuk menutup kemaluan korang adalah menyalahkan UMNO. Ye ler, selama ni pun korang dah biasa menyalahkan UMNO kan? Bang Anu yang "sedap gitu-gitu" dengan China Doll pun korang salahkan UMNO, so alang-alang sambutan ceramah Bang Anu hambar, salahkan UMNO!

Berbalik kepada sokongan yang semakin merundum kepada pembangkang, padanlah puak Pakatan ni termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri yang berpusat di Semenanjung suka sangat pergi ke Sarawak untuk berkempen sejak akhir-akhir ni. Rupanya, warga Semenanjung sendiri dah naik muak melihat wajah dan telatah Bang Anu dan kroni-kroninya.

Jadi aku nak berpesan kepada penyokong tegar Pakatan di Sarawak, kalau penyokong Pakatan di tempat mereka sendiri dah mulai lari dan berkurangan, sudah pastilah Pakatan memang ada "masaalah dan sesuatu yang tak kena". Janganlah kita di Sarawak pula yang menjadi mangsa baru Pakatan.

Artikel berkaitan

Foto: MPP Online

-UnReportedNews™®



No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List