Saturday 17 November 2012

HANYA HADI YANG LAYAK JADI PM BUKAN ANWAR!!

-PAS KATA HADI LAYAK, DAP BENGANG DAN KATA ANWAR YANG AKAN JADI PM..APAHAL CAMTU? PAKATAN TAK SEPAKATAN LAGI KER? KEKEKE!!-

Dalam apa keadaan sekali pun DAP akan memastikan hanya Anwar yang boleh jadi PM.

Sebab apa ?

Sebab Anwar sahaja yang boleh deliver apa yang DAP nak ?

Kenapa Anwar perlu deliver ?

Sebab segala rahsia Anwar berada dalam tangan Karpal Singh, Kit Siang dan Guan Eng....

Kau orang ingat Karpal Singh jadi peguam Anwar seikhlas hati dia ke ? Sorry beb.....itu otai banyak cekap punya orang. Dengan cara jadi peguam lah dia boleh korek segala aktiviti Anwar.

Sebab itu kalau anda semua perasan mana ada lagi peguam-peguam Anwar yang beragama islam yang all out membelanya pada tahun 1998 kini masih bersama Anwar.

Zainur Zakaria ? - tinggalkan Anwar...

Pawancheek Marican ? - tinggalkan Anwar....

Haji Sulaiman Abdullah ? - tinggalkan Anwar....

Chistoper Fernando ? - meninggal dunia....

Gurbachan Singh ? - itu pun tinggalkan Anwar juga....

Sankaran Nair ? - hanya itu yang tinggal bersama Anwar hingga kini....

Sebab apa ? Sebab peguam tahu siapa Anwar dan apa aktivitinya.....mana boleh kelentong peguam beb.....untuk membela seseorang anak guam peguam harus tahu cerita sebenar supaya mudah tugasnya dalam mahkamah.

Bila dah tahu cerita sebenar, peguam pun tak sanggup lagi untuk bersekongkol dengan kaum yang nabi tidak mengaku sebagai umatnya. Itu pasal semua dah cabut.....yang tinggal Karpal Singh dan Sankara Nair sahaja.

Seperti yang saya katakan, Karpal bukannya bodoh-bodoh atau seikhlas hati untuk menjadi peguam Anwar kalau tidak ada udang di sebalik batu.

Sebab itulah dalam keadaan apa sekali pun DAP hanya nak Anwar sahaja yang jadi PM sebab mereka boleh kawal Anwar semudah menekan remote control. Segala rahsia lu dalam tangan gua. Lu talak ikut lu hilang jawatan PM.

Sumber: RBF Online

-UnReportedNews™®

1 comment:

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List