Friday 16 November 2012

BILA MUNAFIQ BERMUKTAMAR

-BETUL KATA PENULIS ARTIKEL INI; DIN TURLE..AKU BACA PART "KEJAYAAN KERJASAMA DAP-PAS" PUN NAIK LOYA NAK MUNTAH..KEKEKE!!!
Keputusan ijtihad Majlis Syura Ulamak untuk mengadakan kerjasama politik dengan PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat dilihat satu kejayaan besar dalam gerakan politik PAS setakat ini.

Ianya bukan sahaja bersifat kejayaan politik, malah juga kejayaan dari sudut mengangkat perjuangan Islam PAS diterima bersama-sama dengan parti politik lain yang majoriti ahlinya bukan Islam. BLA BLA BLA ...


Tak sanggup nak terus membaca kenyataan SYOK SENDIRI, yang terang2 MENIPU DIRI SENDIRI serta semua yang hadir berpakat MEMPERBODOHKAN DIRI dengan bertakbir tanda menyokong ..... SEMUANYA MUNAFIQ !

Nak MUNTAH baca ....

Kejayaan TERBESAR hasil Tahaluf Siyasi Pas-Dap adalah - BERSETUJU UNTUK TIDAK BERSETUJU dalam apajua isu berkaitan Islam dan perkara ini tidak disebut langsung oleh mana-mana pemimpin maupun perwakilan setakat ini.

Teringat saya artikel dari teman blogger Tukang Dok Peghati yang ikut sama muntah bila mengulas kenyataan Datuk Harun -
Muktamar Pas hanya untuk memastikan ahli-ahli Pas kekal BODOH dan menurut nafsu pemimpin mereka.

Setiap kali MUKTAMAR PAS, Lebai-Lebai DUNGU PAS akan di'BRAINWASH'kan KONONnya perJUANGan mereka semakin berjaya atau mereka akan berjaya menegakkan ISLAM di NEGARA ini.. KONON-KONONnya, kerjasama dengan musuh ISLAM dalam PKR dan DAP La'anatullah akan menegakkan ISLAM di muka BUMI ini? Entah daripada mana RUMUSAN sedemikian yang diperolehi, tak siapa pun TAHU .

Imej diatas adalah gambaran sebenar Tahaluf Siyasi Pas-Dap !

Dan tak lama lagi KEMUNAFIQAN TERTINGGI yang mereka sendiri tidak dapat nafikan akan dipertontonkan kepada seluruh umat Islam bilamana mereka semua akan melaungkan Takbir ALLAH MAHA BESAR kepada pemimpin yang pernah ditangkap khalwat berdua2an dengan isteri orang lain dalam satu bilik tapi dilepaskan kerana kesilapan teknikal.

TAKBIIIIIIRRRRRRR !

Sumber: Din Turtle

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List