Tuesday 26 June 2012

RM3 BILLION RINGGIT “BIONICMAN” MALAYSIA

-MASIH INGATKAH WATAK STEVE AUSTIN DALAM SIRI DRAMA SIX MILLION DOLLAR MAN LAKONAN LEE MAJORS PADA TAHUN 70-HAN DULU? BEGITULAH ANWAR IBRAHIM DIGAMBARKAN OLEH DATUK NALLAKARUPPAN SEBENTAR TADI .. OOO .. BIONIK RUPANYA DIA? PATUTLAH DAH TUA PUN MASIH DAPAT “BERAKSI” LAGI .. KEKEKE!!-


Sebentar tadi Datuk S. Nallakarupan menyifatkan Anwar Ibrahim sebagai “RM3 Billion Ringgit Man” sama dengan watak drama siri “Six Milion Dollar Man” yang popular dalam tahun 70 han dahulu.

“Dulu ada cerita Six Million Dollar Man, kini Anwar Ibrahim adalah Three Billion Ringgit Man,” katanya kepada pemberita apabila diminta mengulas mengenai dakwaan akaun-akaun bank Anwar yang dikatakan berisi RM3 Billion.


Nallakarupan juga menyatakan dia tidak heran jika Anwar benar-benar memiliki sejumlah wang sepertimana yang didakwa namun dia pasti Anwar tidak akan mengakuinya kerana itu adalah sifat Anwar yang semulajadi; suka berdalih.


-UnReportedNews™®




No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List