Monday 21 September 2015

Azizah Ajak Ahli Parlimen Sabah Dan Sarawak Khianati BN


Memang muka tak tahu malu, setelah gagal memenangi Pilihan Umum secara adil, gagal menjatuhkan kerajaan menerusi serangan fitnah, gagal menggulingkan kerajaan melalui demonstrasi, kini Jijah Kipas tanpa segan dan silu secara terbuka mengajak Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak menyertai pembangkang dan mengkhianati Barisan Nasional (BN) pula.

Azizah menyaran agar Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak menjadi "47 Ronin Jepun" yang sanggup berjuang dan mati kononnya untuk membela nasib rakyat dan maruah negara.

Secara umumnya, semua rakyat tahu yang perjuangan pembangkang khususnya PKR pimpinan Jijah Kipas adalah untuk menobatkan suaminya Anwar Ibrahim yang kini terperuk didalam penjara rakyat kerana menjalani hukuman di atas kesalahan meliwat (kali kedua) menjadi Perdana Menteri.

Dalam erti kata lain, Jijah mengajak Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak mengkhianati BN demi untuk membela dan membebaskan suaminya seperti dalam filem 47 Ronin.

Untuk makluman Jijah Kipas, pemimpin Jepun Asano Naganori yang kematiannya telah dibela oleh 47 Ronin tersebut tidak meliwat seperti suaminya.

Banyaklah cikadak Ronin si Jijah Kipas ni..cukuplah dengan "Geng Ronin PAN" inspirasi DAP yang telah memecahkan PAS menjadi dua.

Janji Jijah kipas kepada Ahli Parlimen Sabah dan Sarawak yakni dia akan menunaikan janji kemerdekaan sekiranya pembangkang berkuasa adalah bagaikan umpanan murahan kerana masih banyak manifesto pembangkang yang telah dijanjikan sejak sedekad lalu pun tidak tertunai. -UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List