Sunday 24 August 2014

VIDEO: CABARAN AZMIN AGAR KES LIWAT NUAR BRAHIM DIBICARA SECARA LANGSUNG .. JANGAN NAK MELAWAKLAH AISKRIM


Cabaran Azmin Ali kepada Perdana Menteri Najib Razak supaya membenarkan siaran langsung perbicaraan rayuan kes liwat II yang membabitkan bosnya si Nuar Brahim boleh dicampakkan ke dalam tong sampah atau terus di pam ke lubang najis saja.

Kata Azmin, tujuan PKR mahu perbicaraan rayuan kes liwat Nuar Brahim tersebut dibuat secara langsung supaya perjalanan proses perundangan itu dapat ditonton dan dinilai oleh rakyat negara ini.

Assmin aiskrim tak payah nak mempersoalkan keluhuran dan ketelusan mahkamah, sepatutnya beliau meneliti ketelusan PKR sendiri terutamanya dalam pemilihan PKR Kota Raja seperti yang didedahkan dalam video di bawah ini.



Cit... nak telus dan jujur konon ... tahap pemilihan PKR di kampung pun dan tunggang terbalik .. nak keadilan buat Nuar Brahim konon...

Umum tahu tujuan Assmin berbuat demikian hanyalah nak mengampu Nuar Brahim setelah beliau nampaknya ingin bertembung dengan isteri Nuar Brahim siJijah Kipas dalam kemelut perebutan jawatan MB Selangor yang baru.


Jom makan aiskrim .. Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

2 comments:

  1. ALJUBURI TU SIAPA ????? NAK BUAT SIARAN LANGSUNG PULA....CIIIITTTT

    ReplyDelete
  2. eh, eloklah tu. sebelum siaran langsung tayangkanlah dulu gezet clip video aiskrim. mesti boooomm punya.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List