Friday 29 August 2014

VIDEO: BAKAL MB SELANGOR BERUCAP? HAMPEH!!!


Meh lihat bakal MB Selangor Jijah Kipas beraksi dalam DUN Selangor ... sungguh memalu kan .. ku kira Khalid yang tergagap-gagap rupanya Jijah pun mengalami syndrom kegagapan yang kronik.

Ini jer yang dapat ku transkrip dari ucapan video tersebut (0:00 hingga 0:30) sewaktu Jijah  Kipas berucap:

"Dan juga kalaulah kita tengok ya ... dalam ertikatanya ... hilang dalam ... berakhir ... tidak memberikan apa-apa ... saya akui bahawa ... apa ni ... usaha-usaha untuk mencari itu  ... Alhamdullillah ... melibatkan banyak-banyak negara tapi negara-negara ini telah memberi satu kerjasama yang ... terpaksa ... bukannya kata Malaysia ini baik sangat tapi ... terpaksa ..."

Terus terang aku cakap, aku tak paham langsung ape yang bakal MB Selangor ni katakan ...  sebagai seorang yang bakal memegang jawatan tinggi, punye lah "hebat" quality ucapannya apatah lagi mengutuk Malaysia secara terang-terangan ...

Mungkin beliau tak bersemangat untuk berucap kerana tidak memegang kipas di tangannya kot? Kahkahkah!!! (sumber)

 


-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Anwar, pkr dan segala bala tentera pakatan test la dulu public speaking nenek kipas ni. Kalau cenggini punya kebolehan, baik letak beruk jd mb. Ada beza tak? Sama2 tak boleh difahami...

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List