Friday 1 August 2014

PAS KELUAR PAKATAN RAKYAT ...


Itulah tindakan yang paling bermaruah yang patut PAS lakukan  .. bagai melukut di tepi gantang .. hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong .. itu situasi PAS dalam Pakatan Rakyat sekarang .. 

Dah terang-terangan DAP dan PKR tidak menghormati PAS; yang kononnya rakan sekutu mereka dalam  Pakatan Rakyat .. 

Tapi kehadiran PAS dalam Pakatan Rakyat hanya untuk mencukupkan forum kerusi .. tidak selebih itu .. segala cadangan dan pandangan PAS tidak pernah di ambil kira .. 

Sebagai contoh, sokongan PAS pusat terhadap kredibiliti MB Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim langsung hampeh tidak dipedulikan oleh PKR dan DAP.

Di Sarawak pula, MP Kuching Chong Chieng Jen baru-baru ini telah mengugut pula akan keluar dari Pakatan jika PAS meneruskan rancangannya untuk mengimplementasikan Hukum Hudud di Kelantan .. TO HELL WITH DAP AND PKR!!!

Mengapa PAS harus terus "membabikan diri" dalam Pakatan Rakyat walaupun umum tahu PAS telah di pergampangkan sebagai pengemis hina dalam pakatan tersebut ..

Sesungguhnya, kehadiran PAS dalam Pakatan sebenarnya tidak lagi di alu-alukan oleh DAP dan PKR malah mereka kini bagaikan menghalau PAS keluar dari Pakatan ..

PAS harus keluar dari Pakatan Rakyat, itulah tindakan yang sepatutnya diambil untuk menjaga saki-baki maruah PAS yang masih ada .. KEKEKE!!!

-UnReportedNews™®

2 comments:

  1. Alaa, lepas 10hb Ogos nanti, semua ok balik laa. Macam tak biasa dgn drama Hari Raya PR ni. Sutradara nye Bang Nuar le, siapa lagi. Kikikikiki........

    ReplyDelete
  2. Kalau pas kena naya, orang melayu dan umno turut simpati. Tapi kalau sebaliknya, ada siapa simpati? termasuk pas sendiri.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List