Saturday 19 July 2014

YAHUDI LAKNAT DALANG SEBENAR TRAGEDI #MH17?


Saya ingin berkongsi kepada rakan semua akan firasat saya berkaitan dengan tragedi pesawat MH17 yang telah dikatakan ditembak jatuh dengan misil roket diruang udara Ukraine/Russia yang telah mengorbankan 298 nyawa penumpang serta anak kapalnya.

MH17: Siapakah dalangnya yang menembak pesawat kita? Dan Mengapa? Inilah persoalan yang memerlukan penelitian yang rapi.

Semakin saya mencari-cari jawapannya, saya bagaikan semakin terlihat "petunjuk" siapa sebenarnya dalang trajedi tersebut menerusi berita-berita yang dipaparkan di internet sejak beberapa bulan ini.

Benarkah "Pergerakan Zionis Ukraine" juga terlibat secara tidak langsung dengan kejadian ini?

Apakah nahas MH17 sengaja dibuat agar dunia beralih perhatian dan melupai sejenak nasib Gaza dan Palestine yang sekarang ini sedang dibedil dengan begitu kejam sekali oleh pihak Israel Zionis?

Apakah kerana Malaysia terlalu lantang menentang kekejaman Israel Zionis maka Malaysia dan pesawatnya telah dijadikan sasaran yang begitu mudah dan terbaik sebagai "diversion"?

Jika dikaji secara mendalam, Ukraine, bekas sebahagian daripada negara jajahan Russia adalah negara terbaru yang dikuasai secara halus oleh Zionis yang mempunyai agenda mereka tersendiri serta mendapat sokongan Amerika Syarikat.

Beberapa bulan lepas, kerajaan Ukraine yang sah telah ditumbangkan oleh pihak pemisah yang dikatakan ada kaitan Jew-mafia dari Moscow yang menentang Presiden Russia Vladmir Putin.

Pihak pemisah ini di ketuai oleh seorang yang bernama "Delta", iaitu seorang bekas tentera Israel.

Pihak inilah yang menentang Russia serta memastikan Yahudi Zionis berkuasa di Ukraine seperti sekarang.

SILA BACA LINK-LINK INI.....





Ukraine: Zionist America’s new Jewish colony

The new president and prime minister of Ukraine have now been “outed” as Jews-and this in a country where Right Sector fascists nourish a deep-seated hatred of Jews. This is surely a recipe for disaster.

-Dato' Idris Buang

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List