Sunday 3 November 2013

PRK SUNGAI LIMAU: "MAHLUK" YANG TAK TAU BERSYUKUR

-ORANG MELAYU NI KENA TAHU MENGENANG BUDI, TAPI NAMPAK ANWAR TAK PERNAH KENANG BUDI! KEKEKE!!!-

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengambil kesempatan di hari terakhir kempen pilihan raya kecil DUN Sungai Limau untuk menyerang ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disifatkannya sebagai orang yang tidak tahu bersyukur.

Sedangkan, Anwar sendiri mampu mendapat pendidikan yang baik kerana bapa kepada bekas timbalan perdana menteri itu, Datuk Ibrahim Abdul Rahman seorang ahli Umno, kata Mahathir.

“Itulah Anwar dia tak pernah bersyukur langsung. Orang Melayu ini kena terhutang budi tetapi Anwar ini nampaknya tak pernah rasa terhutang budi.

“Dulu masa dia dalam kerajaan semuanya baik-baik sahaja,” katanya pada sidang media selepas hadir di Karnival Luar Bandar Rakyat 1Malaysia di Bukit Besar.

Beliau turut ditanya sama ada kehadirannya ke Sungai limau adalah usaha terakhir BN untuk meraih sokongan penduduk Sungai Limau.

“Saya sepatutnya ke Vietnam tetapi isteri saya sakit.

“Jadi, saya ada satu hari lapang untuk buat apa-apa saya mahu dan saya datang ke sini,” katanya.  (sumber)

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List