Friday 4 October 2013

JOM MELIWAT?

-SEORANG TUKANG KEBUN DI KELANTAN MEMPUNYAI SATU HOBI YANG BEGITU EKSOTIK IAITU MELIWAT KANAK-KANAK! SETAKAT INI SERAMAI LAPAN ORANG KANAK-KANAK DILAPORKAN KINI SUDAH TEMASUK DALAM "SENARAI KOLEKSI"NYA! ADA SATU JE HUKUMAN BINATANG YANG BERTOPENGKAN MANUSIA NI-POTONG KOTE HIDUP-HIDUP SEBELUM DIPANCUNG! KEKEKE!!!-

Seorang tukang kebun dihadapkan di Mahkamah Sesyen, di sini, semalam, atas dakwaan meliwat dan melakukan kelucahan melampau terhadap seorang pelajar lelaki tingkatan satu, September lalu.

Bagaimanapun, Azmi Naman, 56, dari Kampung Padang Langkuas, Kelantan, mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan atas kedua-dua pertuduhan yang dibacakan di hadapan Hakim Muhammad Firdaus Abdul Rahim.

Berdasarkan pertuduhan pertama, Azmi didakwa telah melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii terhadap mangsa, 13, di sebuah rumah tidak bernombor di Kampung Gong Penaga, Jalan Pasir Panjang, di sini, pada 1 September lalu, kira-kira jam 1 petang.

Dia didakwa melakukan kesalahan di bawah Seksyen 377A Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.

Bagi pertuduhan kedua pula, Azmi didakwa melakukan kelucahan melampau terhadap mangsa di lokasi sama, pada hari dan waktu yang sama.

Bagi kesalahan itu, Azmi didakwa melakukan kesalahan di bawah Seksyen 377 E Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara lima tahun dan sebatan, jika disabitkan kesalahan.

Muhammad Firdaus menetapkan 30 Oktober depan sebagai tarikh sebutan semula kes untuk serahan dokumen dan lantikan peguam.

Mahkamah juga tidak menawarkan sebarang jaminan.

Sementara itu, di Mahkamah Majistret, di sini, Azmi turut berdepan tujuh pertuduhan menggunakan kekerasan jenayah dengan maksud untuk mencabul kehormatan tujuh pelajar lelaki berusia antara 11 hingga 13 tahun.

Bagi pertuduhan pertama, Azmi didakwa menggunakan kekerasan jenayah terhadap mangsa, 13, dengan maksud untuk mencabul kehormatannya dengan cara memegang kemaluannya di sebuah rumah tidak bernombor di Kampung Gong Penaga, Jalan Pasir Panjang, 10 Ogos lalu kira-kira jam 12 tengah hari.

Dia didakwa mengulangi perbuatan sama di rumah berkenaan pada hari yang sama kepada seorang lagi mangsa, pelajar tahun enam, kira-kira jam 4 petang.

Azmi turut didakwa melakukan kesalahan sama kepada tiga lagi mangsa, masing-masing berusia 11 dan 13 tahun, pada 10 Ogos lalu, kira-kira jam 4 petang; 28 Ogos lalu, kira-kira jam 5.30 petang dan 6 September lalu, kira-kira jam 2.30 petang, di kediaman berkenaan.

Selain itu, Azmi didakwa mengulangi perbuatan itu kepada dua lagi mangsa yang masing-masing berusia 12 dan 13 tahun, di Markas Barisan Nasional Cawangan Gong Penaga, Jalan Pasir Panjang, di sini, antara 19 April hingga 4 Mei lalu, kira-kira jam 4 petang.

Bagi setiap pertuduhan di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan itu, Azmi berdepan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan, atau mana-mana dua daripada hukuman berkenaan.

Majistret Rozianti Mohamed Hanaphi menetapkan 30 Oktober depan sebagai tarikh sebutan semula kes bagi penyerahan dokumen serta lantikan peguam.

Rozianti turut membenarkan Azmi dibebaskan dengan jaminan RM5,000 bagi setiap pertuduhan dengan dua penjamin, dan menetapkan syarat bahawa kedua-dua penjamin mesti waris terdekat Azmi dan juga kakitangan kerajaan.

Pendakwaan kesemua pertuduhan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Masriwani Mahmud @ Mamat.

Sebelum ini, Sinar Harian keluaran 20 September lalu melaporkan, seorang tukang kebun di sebuah sekolah di sini, diibaratkan bernafsu songsang apabila dipercayai tergamak meliwat lapan pelajar lelaki, dalam kejadian berasingan di rumah sewanya.

Suspek yang turut memiliki rekod jenayah meliwat sebelum ini dan pernah menerima hukuman penjara serta sebatan atas kesalahan itu dipercayai melakukan perbuatan itu sejak Januari lalu dan berlarutan sehinggalah rahsia terbongkar selepas salah seorang mangsa menceritakan kepada ibu bapanya. -SinarHarian

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List