Saturday 12 October 2013

GAMBAR-GAMBAR YANG BUAT DAP SARAWAK "SAKIT HATI"?

-PULUHAN LOT KEDAI DI KOMPLEKS ISLAM SARAWAK DISEWA KEPADA PENIAGA-PENIAGA. YANG MAJORITINYA ADALAH ORANG ISLAM. SEBAGAI SEORANG YANG BERAGAMA ISLAM SEPATUTNYA TUMPANG BANGGA DENGAN PEMBANGUNAN EKONOMI ISLAM NEGERI INI!-


Mula-mula musykil jugak, kenapalah dengki sangat DAP Sarawak dengan Kompleks Islam Sarawak (KIS) nih tapi bila dikaji secara mendalam rupa dier orang takut dengan kestabilan ekonomi orang Islam, khususnya di Sarawak nih.

Dengan adanya, sewa kedai dan ruang-ruang pejabat (jika penuh) di KIS, ianya boleh menjanakan RM800 ribu setiap bulan, (kalau setahun dengan RM10 juta tu), eh bukan masuk kat poket individu, tapi masuk ke dalam Tabung Baitulmal Sarawak (TBS).


Usah risau, usah was-was, setiap sen TBS yang keluar atau masuk dikira dan di audit oleh Jabatan Audit Negara.  Jom layan gambar ..














Cantik & bersih kan keadaan infrastruktur kompleks nih, tapi ada part  yang paling seronok lagi iaitu ianya adalah hak milik Islam. Best kan? Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Syukur Alhamdulillah, inilah bukti praktikal untuk membangunkan ummah. bukan setakat ceramah retorik kunun nak bangunkan negara islam, nak jaga kebajikan rakyat tapi habuk pun tak da.

    Setiap kebaikan untuk umat Islam, melayu dan bumiputera pasti DAP tak suka. Nak tentang secara langsung nampak sangat rasisnya, jadi terpaksalah guna anjing suruhan dan kaldai tunggangan untuk kutuk Melayu.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List