Wednesday 9 October 2013

DAP RASUAH ROS SETENGAH JUTA RINGGIT?

-DAP BONGKAR! DAP & DINASTI LIM MERASUAH ROS SEBANYAK RM500 RIBU? KOKAK PUNYA OLANG! KEKEKE!!!-

Ia adalah sukar untuk mempercayai bahawa Dinasti Lim kini berusaha keras untuk mengharamkan DAP. Malangnya,itu adalah hakikat bahawa kita perlu menelan.DAP semakin dekat ke akhir selepas 29 September 2013 CEC pilihan raya.

Menurut perlembagaan,DAP untuk mengadakan pilihan raya semula sebagaimana dikehendaki oleh perlembagaan DAP. Maknanya,untuk mengulangi Disember lepas pilihan raya 2012.

Calon yang sama dan wakil-wakil yang sama dengan 10 minggu notis akan dikeluarkan kepada wakil-wakil semua ini. Tetapi DAP telah melanggar kedua-dua peraturan di atas. 

Mereka hanya mengikuti 2012 calon-calon.Mereka mengeluarkan notis kepada perwakilan adalah tidak berperlembagaan. Rakyat sahaja yang diberikan notis 4 minggu.

Pelanggaran lain adalah untuk menukar status cawangan dengan B perakuan untuk perakuan.Ini adalah untuk membolehkan mereka menjadi wakil CEC pilihan raya semula. 

Sebanyak 120 cawangan telah dinaik taraf dari sijil B kepada A sijil dan ini melibatkan 450 perwakilan. Kerja jahat Lim Guan Eng dengan bantuan daripada kedua-dua hamba Tony Pua dan beliau Anthony Loke telah diketahui oleh 5 Harimau.

Berita ini telah merebak walaupun kepada ahli-ahli pembangkang.Ini akan menjadi bencana baru kepada Dinasti Lim. Masalah demi masalah kehidupan membuat Lim Guan Eng,Lim Kit Siang, Anthony Loke dan Tony Pua neraka hidup. 

Sehari selepas pilihan raya semula,mereka dipanggil Karpal Singh untuk membincangkan perkara ini. RSN Rayer turut hadir pada mesyuarat itu. 

Pada mesyuarat itu sepakat telah dicapai sebulat suara bahawa cara terbaik untuk menjimatkan adalah dengan DAP diharamkan oleh ROS dan mereka akan mendaftar semula parti.

Mereka mahu ROS untuk mengharamkan DAP tanpa melakukan siasatan yang lebih menyeluruh kerana apabila ROS mula menggali, mereka akan mendedahkan banyak perkara yang kotor menyembunyikan di bawah karpet DAP yang secara langsung menunjuk kepada Lim Guan Eng. 

Untuk membolehkan semua strategi ini,yang mengharamkan tanpa siasatan lanjut, mereka memerlukan bantuan daripada ROS.Ini adalah di mana RSN Rayer datang ke dalam gambar.

Beliau diminta untuk berurusan dengan ROS dan menawarkan jumlah rasuah RM 500,000.00 kepada ROS DAP diharamkan serta-merta. Larangan DAP bukan sahaja akan menutup Lim Dynasty pai busuk, tetapi boleh menimbulkan keuntungan yang lebih besar kepada mereka.

Dengan pengharaman DAP, Malaysia akan menjadi kuasa untuk mempercayai dan menuduh BN untuk menggunakan ROS untuk mengharamkan DAP. Tindakan akan mencerminkan perasaan masyarakat Cina tersinggung dan menentang BN.

Apabila DAP diharamkan dan didaftarkan semula,adalah peluang yang baik untuk Dinasti Lim untuk menendang keluar semua musuhnya termasuk 5 Harimau. Kemudian mereka akan membuat perlembagaan baru dan menetapkan kedudukan seorang Setiausaha Agung memegang tiada had panjang.

Ini akan membolehkan Lim Guan Eng kekal di kerusi itu selama-lamanya.Kesimpulan daripada ini,DAP yang diharamkan serta-merta akan memberi millage politik dan keuntungan bagi Dinasti Lim supaya mereka terus mengukuhkan kuasa dan pemerintahan dalam DAP mereka.

ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI 

(sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List