Wednesday 7 August 2013

SPRM SARAWAK CARI INDIVIDU BERNAMA DAVID SNG!

-DAVID, YANG BERASAL DARI KAPIT, MERUPAKAN ORANG KENA TUDUH (OKT) DALAM SATU KES RASUAH DI MAHKAMAH TINGGI & DIA DIKEHENDAKI BAGI SEBUTAN SEMULA HUKUMAN PADA 23 OGOS INI DI MAHKAMAH TINGGI-

David Sng
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Sarawak sedang mengesan seorang lelaki yang merupakan orang kena tuduh (OKT) bagi satu kes di mahkamah tinggi.

Bahagian Komunikasi Strategik SPRM dalam satu kenyataan media memberitahu, OKT terbabit dikenali sebagai David Sng berusia 44 tahun.

“Alamat terakhirnya di Pasar Kapit, 96800 Kapit, Sarawak. Dia dikehendaki bagi sebutan semula hukuman pada 23 Ogos 2013 di Mahkamah Tinggi,” kata kenyataan itu hari ini.

Menurut kenyataan itu, orang ramai yang mengetahui lokasi OKT tersebut diminta menghubungi Pegawai Penyiasat SPRM di talian 082-231016.

Kata kenyataan itu, orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat lain seperti pernah melihatnya juga diminta menghulurkan maklumat itu kepada SPRM. (sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List