Sunday 25 August 2013

IDENTITI INDIVIDU YANG MAHUKAN ANWAR BERSARA DAH DIKENALPASTI!

-PUNYAlLAH PAYAHNYA MERISIK SANA SINI, IN THE END ANWAR KINI DAH MENGENALPASTI IDENDITI INDIVIDU YANG MAHU DIRINYA RETIRE! RUPA-RUPANYA BELIAU SENDIRI YANG MAHUKAN DIRINYA "BERSARA"! KALUT & BENGONG BETUL! KEKEKE!!!-

"Saya ingin nyatakan kepada saudara, ada orang nak saya undur, sebab katanya Pakatan Rakyat sudah kalah." - Anwar Ibrahim
Nampaknya Anwar dah ada masalah mental apabila di dalam badannya mempunyai 2 karakter yang berbeza. Selain status orientasi seksualnya yang amat diragui, Anwar kini umpama karakter 'Dr Jekyll and Mr Hyde'. Pada siang hari menjadi baik, manakala pada malamnya menjadi jahat.

Berbalik semula kepada kenyataan beliau yang mengatakan ada 'orang' mahukan dirinya bersara sekiranya Pakatan Rakyat gagal mengambil alih Putrajaya, mari kita lihat siapakah individu sebenar yang mahu dirinya 'bersara'.

Berdasarkan video (dimuat naik pada 19 Ogos 2012) dan laporan berita dari Malaysiakini (Media yang amat diyakini khawarij pada 24 April 2013), ternyata 'orang' yang menyuruh Anwar bersara itu adalah dirinya sendiri.

Jadi kenapa Anwar mahu menuduh 'orang' lain sedangkan 'orang' yang memaksa dirinya bersara adalah dirinya sendiri....


Kepada penyokong pakatan Khawarij, sampai bilakah kalian mahu membiarkan diri kalian dikencing? Tak cukupkah kencing yang Anwar pancurkan kepada kalian tatkala sandiwara 16 September 2008? 




Pena Minang

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List