Saturday 17 August 2013

ANWAR "MELIWAT" LAGI?!

-MACAM DAH TAKDE ORANG LAIN YANG NAK DIKENCING, NUAR KINI NAK "MELIWAT" DAP & PAS PULAK? YANG DAP & PAS PUN BENGAP SATU MACAM JUGAK SEBAB MENDIAM DIRI KENA KENCING NGAPER?! SUKE YER? KEKEKE!!!-

Situasi politik di Malaysia ni sememangnya begitu "meriah" betul sejak dua menjak kebelakangan ni lebih-lebih lagi dengan adanya Bang Nuar Brahim yang ligat pemikiran hanya untuk satu matlamat-berkuasa!

Setelah mengetahui dirinya langsung tiada berpeluang untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia menerusi piliharaya (PRU-13) yang adil, dia gunakan pelbagai taktik kotor pulak termasuk menabur fitnah yang kononnya PRU-13 telah dicemari oleh BN dengan penipuan.

Gagal untuk mempengaruhi sokongan padu orang ramai menerusi demonstrasi "Blackout" di seluruh pelusuk negara kini Anwar dapat akal baru dengan menebar fitnah Najib menawarkan untuk membentuk kerajaan perpaduan dengannya!

Walhal dier sendiri yang tanpa segan dan silu dan berjumpa Jusuf Kalla merayu-rayu meminta Jusuf agar menolongnya sekali lagi menjadi perantara antara beliau dan Najib. 

PKR nak "menyusup" masuk ke BN? Tak hangat hati ker DAP dan PAS tentang perkara ni? PKR membelakangi rakan sepakatan mereka?

Ataupun dua melaun ni memang sengaja bengap atau ada agenda di sebalik PKR nak "join" BN ni? Nak menghancur BN dari "dalam" kot?

Bagi orang biasa, kalau kena kencing sebegini, bila kawan dah mula "main belakang" memang dah bengang dah, buat apa bersekongkol dengan manusia seperti Nuar Brahim ni!

Tak per ler DAP dan PAS, memang kamu berdua dah tertakdirkan untuk diperbodoh dan di"liwat" oleh manusia yang selicik Nuar Brahim! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List