Saturday 13 July 2013

NAK BABI DI"HALAL"KAN DI MALAYSIA PULAK?

-KALO DAH DINYATAKAN MENATANG TU HARAM DI SISI AGAMA ISLAM, HARAM JADAHLAH HUKUMANNYE!  PUAK-PUAK KURANG HAJAR NI SAJA BUAT-BUAT TAK TAHU! BANGANG NAK MAMPUS! MANER ADER ISTILAH "BABI HALAL"! KEKEKE!!!-

Kalau Melayu-Islam dan Bumiputera masih tidak nampak lagi, tak tahu ler...

Doa yang dipanjatkan, bukti yang mahu Allah Taala tunjukkan, petunjuk yang dipohon, sekarang ini menjadi terang, nyata dan tidak berselisihan lagi. 

Namun sejauh manakah golongan yang mendakwa mereka terlebih beriman kepada Allah Taala, mahu beriman dengan petunjuk-Nya?

Selepas Nga Kor Ming, Ahli Parlimen Taiping merangkap Setiausaha DAP Perak secara selamba mendesak agar lima negeri di Semenanjung menyeragamkan Undang-Undang Syariah berkaitan 'masuk Islam' atau lebih tepat lagi, mewujudkan undang-undang yang melarang orang bukan Islam memeluk Islam, sebaliknya mahukan pemeluk Islam agar dipermudahkan murtad mereka terutama kepada Kristian, dan selepas itu disusuli pula dengan tindakan seorang ADUN yang melantik seorang pondan untuk menjadi SETPOLnya, sekali lagi umat Islam di Malaysia diperlekehkan oleh puak chinabeng yang berkiblatkan DAP.

Pasangan sundal yang gemar mempamerkan kemaluan mereka untuk ditonton oleh semua manusia, Alvin dan Vivian secara selamba mempersendakan agama Islam dan amalan untuk umatnya apabila bergambar sambil memakan Bah Kut Teh, atau lebih mudah sebut, SUP TULANG RUSUK BABI, sambil mengucapkan Selamat Berbuka Puasa. 

Kononnya, pasangan berkenaan selain daripada memperkenalkan seks bebas, mahukan umat Islam di negara ini lebih terbuka dan bersedia untuk makan babi sebagai pertukaran budaya.

Setakat ini, puak-puak dari Barisan Nasional terutama sekali Cina MCA telah membuat beberapa laporan polis berhubung penghinaan yang dilakukan oleh pasangan tersebut. Begitu juga beberapa orang dari MIC turut membuat laporan.

Manakala para penyokong DAP pula menyifatkan tindakan Alvin dan Vivian itu sebenarnya adalah terasing dan bukannya mencerminkan Cina Malaysia.

Benarkah seperti apa yang mereka dakwa atau mereka sebenarnya sekadar bermain dengan bahasa dan hanya mahu menyejukkan hati walaupun hakikatnya, hampir kesemua chinabeng bersifat demikian?

Kalau tidak, takkanlah di bazar Ramadan, ada babi panggang? Kalau tidak, takkanlah bersungguh-sungguh DAP membela penternak babi tetapi bab penternak lembu yang membekalkan daging halal untuk keperluan umat Islam di seluruh Malaysia, bersungguh-sungguh pula mereka menentang dan menyifatkannya sebagai satu pembaziran dan penyelewengan wang rakyat?

Takkanlah dah sampai ke tahap sebegini, masih lagi tiada puak-puak PAS yang boleh membuka mata dan mula berfikir? Sampai bilakah ahli-ahli PAS hanya menggunakan pemikiran pemimpin mereka, sedangkan mereka pula sentiasa mengamalkan pendekatan takliq? (sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List