Wednesday 31 July 2013

ISU MAKAN DALAM TANDAS: NASIR AKAN KEMBALI BERTUGAS BESOK!

-MENAFIKAN LAPORAN MENGATAKAN DIA TELAH DI ARAH MENGAMBIL CUTI SEMINGGU BAGI MEREDAKAN KEMARAHAN, GURU BESAR SK SERI PRISTINA TERSEBUT SEBALIK MENJELASKAN BELIAU TELAH MENGAMBIL UNTUK BERCUTI SETELAH MENERIMA DUA UGUTAN BUNUH BERKAITAN ISU TANDAS BERKENAAN! APA-APAPUN, SELAMAT BERTUGAS KEMBALI CIKGU!-

Guru Besar SK Seri Pristana di Sungai Buloh yang dihimpit kontroversi berhubung isu penggunaan bilik persalinan sebagai kantin sementara sudah bersedia untuk kembali ke sekolah.

Mohamad Nasir Mohd Noor berkata, dia akan kembali bekerja pada Khamis (esok) sekali gus menafikan laporan bahawa beliau akan kembali ke sekolah, Selasa ini.

"Saya sepatutnya kembali bekerja pada Khamis, bukan esok (Selasa)," katanya ketika dihubungi pada Isnin.

Bagaimanapun Mohamad Nasir enggan mengulas lanjut.

Terdahulu, Nasir menafikan beliau diarahkan untuk mengambil cuti selama seminggu untuk meredakan kemarahan berhubung tindakannya mengarahkan murid-murid SK Seri Pristana untuk makan pada waktu rehat di bilik persalinan.

Sebaliknya, beliau memutuskan untuk mengambil cuti selama seminggu secara sukarela selepas menerima dua ugutan bunuh.

Pada minggu lalu, beberapa keping gambar yang menunjukkan murid-murid di sekolah tersebut sedang makan di bilik persalinan pada waktu rehat disiarkan di laman sosial Facebook. (sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List