Sunday 23 June 2013

INI DIA PENYEBAB HIMPUNAN BLACK505 GAGAL!

-ARTIKEL DI BAWAH MENGHURAIKAN PUNCA-PUNCA SEBENAR KEGAGALAN HIMPUNAN BLACK505 SEMALAM! PELBAGAI ALASAN DIBERI PEMBANGKANG MENGAPA IANYA GAGAL! JEREBU LAH, HUSAM "SYAHID" MELEPAK KAT RESTOREN LAH & MUNGKIN JUGA TINDAKAN LELAKI YANG MENGHINA GAMBAR PM DENGAN SELIPARNYA INI YANG SEBENARNYA TELAH MENYEBABKAN SETENGAH JUTA PESERTA BLACK505 MUAK & BALIK KE RUMAH MASING-MASING ENGGAN BERDEMO! KEKEKE!!!-


Sebelum perhimpunan Blackout 505 semalam, Tian Chua ada berkata perhimpunan semalam bukan penghabis untuk perjuangan mereka menuntut Pengerusi SPR undur. Dia bagaikan sedar bahawa perhimpunan semalam akan gagal dan tidak berjaya menarik hadirin.

Walaupun diumumkan Jo Bedul sebagai 50,000, jumlahnya hanya dalam 9,500 pada kemuncak lebih kurang pukul 3 petang. Banyak blog-blog lain pun menyedari keadaan ini. 

Tian Chua sedar mereka tak dapat menarik perhatian lalu terpaksa mendapatkan sokongan PAS. Walaupun Husam ada kata satu jihad mati syahid untuk datang ke perhimpunan, dia sendiri tak pergi kerana di tangkap atas caj Hasutan di sebuah restoren di Ampang.

Tuntutan supaya Pengerusi SPR undur, pilihanraya yang dipersoal ditandingi balik dan tiada persempadanan semula.

Kredibiliti tuntutan mereka telah mula habis apabila PAS dan PKR menerima keputusan pilihanraya dan akan angkat sumpah hari Isnin ini. Anwar ajak supaya boikot angkat sumpah tapi dah konar dan kata hanya boikot taklimat.

Selain itu, jumlah petisyen yang dikatakan mahu dikemukan pun berlainan. Mulanya kata 25 tempat ada petisyen tapi akhirnya Suara Keadilan laporkan hanya 18 petisyen yang dilakukan. Rupanya hanya 5 petisyen yang dikemukan PKR.

PKR cuba spin kata BN pun tak yakin pada SPR bila Jo Bedul kata BN pun buat petisyen.

Hingga kini PKR masih tak boleh jelas dan buktikan di mana ada 40 ribu pengundi palsu Bangla, kejadian Blackout, dan lain-lain tuduhan.

Tian Chua mahu memberi justifikasi kepada tuntutan tiga mereka berasaskan SPR perlu dengar cakap rakyat. SPR respon memberitahu supaya baca Perlembagaan dan bukan main lojik bodoh mereka. 

GAP juga ada menjelaskan kepada tiga tuntutan bodoh mereka. 

Apa sekali pun, esok Anwar akan angkat sumpah dan habbis kredibiliti dan tuduhan yang dilakukan kerana ia pengakuan menerima keputusan pilihanraya. (sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List