Saturday 4 May 2013

PRU-13 SARAWAK: PESANAN CALON BN DATUK HAJI FADILLAH KEPADA PENGUNDI DI PETRA JAYA


Kepada Para Pengundi di Parlimen P194 Petra Jaya, 
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, 
Selamat  Sejahtera, Salam Satu Malaysia

Tuan Puan yang dikasihi sekalian,

Saya Fadillah Yusof, diamanahkan sekali lagi sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi  Parlimen P194 Petra Jaya dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) pada 5 Mei ini.

Amanah yang besar ini saya galas dengan penuh rasa keinsafan, bertanggungjawab, ikhlas, dan rendah hati. 

Sejak pertama kali dipilih mewakili rakyat di Parlimen Petra Jaya, saya sudah menanam niat dan iltizam untuk menjadikan Petra Jaya sebuah kawasan serba moden, tersusun, bersih, indah, selamat dan sejahtera.

Alhamdulillah, sebahagian besar daripada iltizam itu kini sudah berjaya kita sama-sama realisasikan. Saya juga menyedari masih banyak lagi perlu kita laksana dan usahakan.

Menginsafi mandat rakyat adalah satu amanah dan tanggungjawab besar yang perlu dipikul sebaik mungkin, saya berikrar untuk bekerja keras dan penuh komitmen  bagi merealisasikan banyak lagi agenda dan akujanji kepada rakyat.

Di sini saya ingin merayu kerjasama daripada seluruh warga Petra Jaya untuk bersama-sama kita memainkan peranan dalam memajukan Petra Jaya.

Saya memohon diberikan kepercayaan sekali lagi pada PRU-13  ini. Setiap undi daripada tuan puan bermakna undi kepada pembangunan menyeluruh untuk masa depan  dan hala tuju kita hari ini dan untuk generasi akan datang.

Saya juga memohon tuan puan agar keluar mengundi beramai-ramai esok (5 Mei) dan memangkah BN, demi menjamin kesinambungan perjuangan dan jaminan masa depan anak cucu kita di bumi Malaysia yang tercinta ini.

Sekian, terima kasih atas sokongan dan undi anda semua.

Salam takzim,

Fadillah Yusof

Calon Barisan Nasional (BN)
P194 Petra Jaya.

(Posting ini disedian pada 02hb Mei 2012) 
-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List