Sunday 24 March 2013

SEKEPING PUN KIRAM III DAH TERKENCING! BAYANGKAN...

-MINGGU LEPAS FILIPINA DIGEMPAR OLEH KIRAM III YANG TERKENCING DALAM SELUAR KERANA DEK KETAKUTANNYA GARA-GARA SEKEPING DUIT SILING 50 SEN MALAYSIA YANG BARU! KEKEKE!!!-

Gempar, seluruh Filipina gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya dihadapan rumah Kiram oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam.

Lelaki yang tidak dikenali itu kemudiannya dikatakan juga telah mengambil gambar rumah Kiram dari jarak dekat. 

Mahu terkencing Kiram bila tengok budak ni pegang Syiling 50 Sen Malaysia berada di hadapan rumahnya.

Kiram III yang nyata berniat untuk mengeruhkan keadaan di antara kedua kerajaan Filipina dan Malaysia dengan sewenangnya menuduh tanpa sebarang bukti lelaki tersebut adalah "komando Malaysia" yang diarah untuk membunuhnya!

Menteri Pertahanan Datuk Ahmad Zahid Hamidi dalam responnya terhadap dakwaan orang tua gila itu menegaskan, Malaysia adaah kerajaan yang diiktiraf dunia dan menghormati undang-undang dan kedaulatan negara-negara lain dan langsung tiada niat sebesar hama pun nak melibatkan diri dengan Kiram III!

Itu baru sekeping duit siling 50 sen. Bayangkan kalo dia menerima banyak ni?


Innalillahwainnarojjiunnn....

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List