Sunday 24 March 2013

AWAS! GAMBAR AKSI YANG MENAFIKAN BN MERAMPAS KELANTAN PADA PRU 13!

-APABILA BEBERAPA HARI SAJA NANTI SEBELUM PILIHAN RAYA KE 13 INI, PAS AKAN MEMPERGUNAKAN IMEJ "IKON" MEREKA UNTUK MERAIH UNDI SIMPATI! KEKEKE!!!-


Setelah imej Ketua Mursidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat yang sedang berdoa sambil menitiskan airmatanya seperti ini akan disebar oleh cai-cai pembangkang selang beberapa hari sebelum mengundi kelak, maka luluhlah hati pengundi-pengundi di Kelantan yang pada mulanya ingin memangkah Barisan Nasional (BN) kerana sudah muak dengan pemerintahan selama 22 tahun PAS di negeri tersebut yang tiada membawa apa-apa pembangunan selain daripada satu masjid.

Adik-adik, abang-kakak, pakcik-makcik, sahabat handai, saudara dan saudari yang berada di Kelantan, tabahkan hati anda semua, nekadkan di sanubari, ini kali lah Kelantan akan berubah! Ini kalilah setelah dua dekad bersama PAS, anda semua akan memilih BN agar segala pembangunan di Kelantan selari dengan pembangunan di negeri-negeri lain di Malaysia.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List