Tuesday 12 February 2013

HOI DAP! INGATLAH ASAL USUL SENDIRI!!!

-RENTETAN MAMAT KULUP YANG JUGA MERUPAKAN AHLI DAP PENANG YANG MENUNJUK ISYARAT LUCAH PADA DYMM PERMAISURI AGUNG & MENEGASKAN POLIS MELAYU TIADA KUASA SEBAB PULAU PINANG ADALAH MILIK CINA, LEBIH BAIK DAP MEMGINGATKAN AHLI-AHLINYA AKAN SEJARAH AGAR MENGHORMATI KAUM LAIN YANG MERUPAKAN PENDUDUK ASAL SINI! INGAT SIKIT TONGKANG MANA NENEK LU NAIK WAKTU DATANG SINI DULU? KEKEKE-

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dan DAP Penang patut menyediakan kelas-kelas pendidikan Moral kepada ahli-ahlinya agar peristiwa yang amat memalukan yang melibatkan institusi MELAYU dan pemerintahan yang tertinggi di negara ini agar tidak berulang lagi. (Sla klik sini)

Si Apek Tua Guan Eng dan DAP Penang patut mengimbas sejarah kembali sewaktu GERAKAN Penang/Barisan Nasional (BN) berkuasa di Pulau Mutiara tersebut mereka tetap menghormati DAP Penang sebagai kumpulan minoriti di Pulau Pinang sewaktu itu.

Apakah peristiwa dimana salah seorang ahli DAP Penang yang dikenapasti sebagai Leong Pei Koe, 29, beralamat di Serina Bay, Sungai Pinang serta berpendidikan Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK dan kini bekerja sebagai Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura yang menunjuk isyarat lucah kepada konvoy DYMM Permaisuri Agong ajaran Si Apek Tua Guan Eang dan DAP Penang?

Dan bagaikan lupa akan asal usulnya sendiri ahli DAP itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu yang merupakan penduduk asal Pulau itu sudah tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina. Apakah ahli DAP Penang ini hendak mencetuskan perbalahan kaum sepertimana yang terjadi pada peristiwa 13 Mei lalu? Kan peristiwa itu dicetuskan oleh "saudara-saudara" kita yang bagaikan lupa asal usul diri sendiri ketika itu.

Kalau Si Apek Tua Guan Eng sendiri sudah lupa, baik lu sendiri duduk belajar balik mata pelajaran sejarah akan sejarah Pulau Pinang dan TANAH MELAYU supaya boleh mengingatkan kembali ingatan lu serta kawan-kawan lu yang mungkin sengaja buat-buat lupa sejarah! Satu lagi, kami orang Melayu ada satu peri-bahasa, "Orang berbudi, kita berbahasa, orang kurang hajar, kami boleh terajang"! 

Peace!

-UnReportedNews™®

2 comments:

  1. selepas dia minta maaf nanti lepas lah tu. Kita ni kan terlalu lembut. Sebab itu semakin ramai yang semakin berani menghina kita dan agama. sebab lepas itu minta maaf.

    ReplyDelete
  2. jangan bagi muka kat pemuda cina ini....ambil tindakan sewajarnya ....

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List