Sunday 24 February 2013

GAMBAR-GAMBAR DIPELANCARAN JENTERA PILIHANRAYA PBB PANTAI DAMAI

-PBB & BN SARAWAK "ARE READY"! PEMBANGKANG DAH READY KA BELUM? GERUN TAK TENGOK GELOMBANG BIRU NI? NI BARU SIKIT TAU, ADA LAGI NANTI, TUNGGU! KEKEKE!!!-

Majlis Pelancaran Pusat Daerah Mengundi (PDM) dan Jentera Pilihanraya DUN N4 Pantai Damai untuk PRU-13 di PDM Gersik, berdekatan Tebingan Sungai Kg Boyan oleh Timbalan Presiden Parti PBB Sarawak yang juga Menteri Perumahan & Perlancungan Datuk Amar Abang Haji Zohari Tun Abang Haji Openg. 

Suasana meriah dengan semangat berkobar-kobar yang ditunjukkan oleh ahli parti PBB dari 17 PDM dan 41 buah ranting dari seluruh kawasan DUN Pantai Damai. 

Kemuncak ialah acara lafaz ikrar setia perjuangan yang menyentuh perasaan diketuai oleh Setiausaha Cawangan. 

Suasana pilu apabila nyanyian lagu Warisan/Sudirman dinyanyikan beramai-ramai hingga ada ahli-ahli wanita yang menitis airmata kesedihan dengan pemergian Ketua Pergerakan Wanita PBB Cawangan Fatimah @ Aminah Junaidi yang baru kembali ke rahmatullah enam hari yang lalu. 

Namun demikian semua pejuang parti PBB berazam untuk meneruskan perjuangan dalam PRU-13 nanti bagi menjamin kemenangan mutlak calon BN dalam P193 Santubong seperti yang disebut dalam lagu Inilah Barisan Kita. 

Majlis juga dihadiri oleh ADUN & juga Pengerusi PBB Pantai Damai Dr Hai Abdul Rahman Junaidi.

Semua teruja dengan ucapan perasmian Timbalan Presiden PBB yang menyuntik semangat juang ke sanubari ahli-ahli PBB. Hidup BN! Hidup PBB!











-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List