Tuesday 22 January 2013

UNTUK ORANG SARAWAK SAHAJA: HARAKAHDAILY HINA SARAWAK

-SAH, PAS AKAN TERKUBUR DI SARAWAK SELEPAS PRU-13 INI SETELAH TINDAKANNYA SECARA TIDAK LANGSUNG MENYOKONG PENGHINAAN KEPADA RAKYAT SARAWAK! KEKEKE!!!-

Terimakash Harakahdaily (dalam Facebook), sebagai lidah rasmi PAS kerana telah menunjukkan sikap sebenar PAS.
 
Dah lah kes Hadi Awang menghina masyarakat Sarawak "yang tidak pandai mengundi kerana masih memakai cawat" belum setel lagi, di tambah lagi "sekolah dalam reban ayam".
 
Sokongan Harakahdaily di atas penghinaan ini dapat di lihat melalui tindakannya meng"share" status orang lain yang menghina Sarawak.
 
Hina betulkah rakyat Sarawak di mata PAS sehinggakan bersetuju dengan kenyataan itu. Habis, mengapa pemimpin-pemimpin PAS dari Semenanjung mereka sibuk berkempen di sini meraih undi orang Sarawak setiap minggu?
 
Untuk apa rakyat Sarawak menyokong pihak yang menghina mereka? Kesimpulannya, mana-mana warga Sarawak yang mengundi PAS dalam PRU-13 kelak adalah golongan mereka yang kurang bijak.

-UnReportedNews™®






 

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List