Monday 14 January 2013

SARAWAK REPORT MENIPU LAGI?

-UDAH-UDAH LAH TU SARAWAK REPORT .. DAHLAH KANTOI MENIPU PM NAJIB KENA STROK BARU-BARU NI .. KO SENGAJA "UP-KAN" LAGI JUMLAH PESERTA HIMPUNAN #KL112 .. AGAK-AGAKLAH NAK MENIPU TU .. KEKEKE!!!-
A fraction of crowd who turned up for 'Perhimpunan Kebangkitan Rakyat' at Stadium Merdeka. (NST)


Posting Sarawak Report berkenaan perhimpunan "Kebangkitan Rakyat" di Stadium Merdeka yang mendakwa akan dihadiri oleh setengah juta orang adalah bukti bahawa ianya sebenarnya adalah media pembohong PKR.

Bagaimana ia mendapatkan angka orang ramai daripada setengah juta orang menghadiri perhimpunan tersebut?
NST
Malah PKR, mendakwa sebanyak 100,000 orang yang hadir manakala pihak polis, yang telah dipuji oleh penganjur dan peserta telah mengganggarkan jumlahmereka yang hadir adalah di antara 40,000-45,000.

Apapun, mengambil angka PKR sebanyak 100,000 hadirin, ianya masih terlalu jauh dari jumlah setengah juta yang diwar-warkan oleh Sarawak Report. Oleh itu, Sarawak Report mesti meminta maaf kepada pembaca untuk berbohong kepada mereka walaupun ia telah mengelirukan mereka selama ini.


NST
Jelas sekali, gambar dalam blog pembangkang tidak menggambarkan kebenaran. Gambar-gambar tersebut sebenarnya telah di "super-imposed" dan quality kerja mereka amatlah menyedihkan kerana ianya begitu ketara sekali.

Hanya segelintir orang yang mengibarkan bendera dan memegang kain rentang di hadapan No.10 Down Street? Quality "super-imposed amature" yang begitu "cincai" sekali dan semua ini adalah di atas nama perpaduan dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat.
 
Dengan kebenaran terjemahan dari Sarawak Monitor (Untuk berita lebih lanjut klik sini)
 
-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List