Thursday 3 January 2013

ANTI-PAS DI KELANTAN!

-WALI TEROMPAH MENGAMUK DI FESBUK! ORE KELANTE DAH BENCI, NI ORE SARAWAK NAK KUTIP PULAK "SAMPAH HAMPAS TU"! ..TOK SEH LAH .. KEKEKE!!!-
Wahhh!!! Tak sangka di Kelantan sendiri pun ada jugak yang tak suka kat Pok Nik ye.. Patut lah Pok Nik meroyan sangat dalam Fesbuk dia beb..

Bagi Pok Nik.., DAP tu lebih mulia dari MCA dan juga Parti Gerakan.. Tapi bagi gua pulak.., DAP tu adalah parti komunis yang paling chauvinis!!

Walaupun DAP, MCA dan juga Gerakan tu sama je rasis dorang.., gua rasa DAP lah yang paling teruk perangai kiasunya dalam kategori kaum cina di Malaysia ni..

So.., bab Haram sokong Pas dalam banner tu memang gua tak nak campur.. Sapalah gua nak haramkan sesuatu perkara kannnn... Gua bukannya wali selipar beb..

Apa yang gua tahu.., melayu yang bersekongkol dengan DAP tu adalah tergolong dalam kumpulan melayu bangang!

Kalau dah sanggup jadi 'lembu cucuk hidung' kepada parti cina tu.., tak ke bangang namanya beb??

Apapun..., macam biasa lah yee.. Cai-cai pemuja Pok Nik mesti akan salahkan Umno dalam hal banner nih.. Silap haribulan, Rosmah pun akan disalahkan jugak nanti.. Hahahaha...
 
Sumber: MPP

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List