Tuesday 25 December 2012

TAKUT KEHILANGAN REPUTASI "WALI", NIK AZIZ ENGGAN AKUI BAGI DAP RASUAH?

-GHAPO PULAK PO NIK NIH? ORE DAP DAH AKUI PAS BAGI HOK TANAH TU, AKUI JER LER .. DEMO LA NI TAK SERUPE MULO .. KAN ORE ISLE TOK SEH BOHONG!!! KEKEKE!!!-
Kalau sebelum ini, beria - ia benar Si Nik Aziz tu menafikan bahawa dia ada bagi tanah kepada puak - puak DAPigs untuk membeli jiwa mereka.

Isu itu katanya adalah untuk memancing puak - puak DAPigs agar bersetuju untuk melantik Si Nizar Lilin menjadi Menteri Besar di Perak.

Penafian yang sama jugak turut dibuat oleh pihak DAPigs Perak yang menyatakan bahawa ianya hanya spekulasi semata - mata.

Namun, malangnya, penafian mereka itu tidak pula disusuli dengan tindakan undang - undang dan membuka ruang untuk orang membuat spekulasi.

Kini, segala - galanya sudah terjawab dan terungkai. Kini, rakyat sendiri boleh menyaksikan pembohongan yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang.

Hakikatnya, penafian itu hanya omong kosong mereka semata - mata sebab Setiausaha Akhbar Si Nik Aziz tu kata pemberian tanah tu memang wujud.

Katanya, pihak Kerajaan Pusat pun sedia maklum mengenai perkara tersebut dan isu itu dilihat saja nak dibesar - besarkan.
"Kenyataan-kenyataan ini (laporan media) seolah-olah ingin menyebut bahawa projek yang dilaksanakan oleh syarikat ini ialah rahsia sehingga ia terdedah dengan laporan blog pisau.net.
"Dalam hal ini, suka untuk saya nyatakan bahawa projek ini telah dimaklumkan kepada Kementerian Perusahaan, Perladangan dan Komoditi Malaysia dan satu surat kelulusan telah dihantar kepada pihak Upayapadu Plantation Sdn Bhd pada 12 Oktober 2005 dan ditandatangani sendiri oleh Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Malaysia pada masa itu iaitu Datuk Peter Chin Fah Kui," kata Ahmad Fadhli Shaari dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Itu kata dia. Soalnya sekarang, bukan orang cerita pasal sama ada pemberian tanah itu sah atau tidak. Tapi orang persoalkan mengenai motif pemberian tanah tersebut.

Kalau itu pun diorang nak tak faham, memang nampak sangat la bingainya diorang tu kan. nak jugak sorok benda yang diorang nafikan sebelum ini.

Kalau benda tu sah menurut undang - undang, kenapa pulak yang Si Nik Aziz tu beria - ia sangat nak menafikan perkara tersebut sebelum ini? Macam bersalah pulak dah gayanya.

Sekarang, rakyat dah mampu melihat bahawa Si Wali Terompah tu pun sama je dengan pemimpin lain dalam Pakatan. Nama je nak digelar sebagai Ulama, tapi Kaki Penipu jugak!!! Itu ulama menda kejadahnya!!!

Sumber: Semut Hitam

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Salam boss... hebat blog boss... mohon dapat dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog boss... Terima Kasehhh Boss..

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List