Monday 29 October 2012

FITNAH KE ATAS TAIB LAGI!!

DAH TAK DA MODAL LAGI KAH? CUBA LAH JANGAN ASYIK NAK MENGFITNAH SAJA!!
Kecoh satu Sarawak apabila berita mengenai ‘pergaduhan’ kecil suami isteri yang melibatkan Ketua Menteri Sarawak, Pehin Sri Abdul Taib Mahmud dengan isterinya Puan Sri Ragad.

Dalam laporan Sarawak Report kononnya Pehin Sri telah ditendang Ragad di hadapan khalayak ramai. Hebat sungguh fitnah Pakatan Pembangkang ini.

Hakikatnya mereka yang berada di Wisma Bapa Malaysia ketika kejadian TIDAK pernah malah melihat Ragad menendang Pehin Sri Taib. Sekali lagi Pehin Sri dapat pahala akibat fitnah Pakatan Pembangkang.

Sebaliknya kejadian yang berlaku itu hanyalah melihat pertikaman lidah antara suami isteri Cuma kejadian itu melibatkan Ketua Menteri Sarawak dan isterinya. 

Apakah kiranya pergaduhan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah akan ‘glamor’ juga kerana mereka Ketua Pembangkang dan Presiden PKR?

Sarawak Report yang terkenal dengan berita dan maklumat yang mahu mengaibkan Pehin Sri Taib dan keluarganya selepas Malaysiakini yang diketahui propembangkang. 

Di Sarawak, portal fitnah Sarawak Report itu terkenal dengan berita dan fitnah sensasi hingga diketahui didalangi beberapa pemimpin Pakatan Pembangkang yang mahu melihat pentadbiran Sarawak porak-peranda.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai situasi sebenar yang berlaku, sila klik gambar di bawah.

Janganlah hanya membaca Sarawak Report dan terus percaya kerana sejak penubuhan Sarawak Report sebelum PRN Sarawak Ke-10 April 2011, niat sebenar mereka hanyalah untuk Pembangkang dan menjahanamkan Sarawak.

Sumber: Wira Kenyalang

-UnReportedNews™®



No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List