Saturday 22 September 2012

JANGAN CUBA BERMAIN DENGAN API

- NGEH KOO HAM & DAP JANGAN CUBA-CUBA NAK JOLOK SARANG TABUAN .. NANTI NAHAS! MINTA MAAF MEMANGLAH SENANG .. KO ORANG NAK AKU MAKI KORANG..PASTU AKU MINTA MAAF .. NAK? NAK? NAK? KEKEKE-
Membuat kenyataan atau komen berkaitan dengan agama orang lain sepatutnya tidak berlaku, lebih-lebih dari seorang pemimpin tertinggi DAP seperti si Koo Koo @ Ngeh Koo Ham ni!

Jangan bersifat seperti “anjing” yang menyalak dan berpura-pura garang nak mengejar dan menggigit orang tapi bila orang tu dah ambil batu kat tangan nak bertindak balik, dengan ekor “terkulup” di celah kangkang ekor awak tertunduk-tunduk melarikan diri.

Apa niat si Koo Koo nak masuk campur pasal masaalah Islam pulak? Ko nak test power ker apa? Ada kami orang mintak duit atau beras mak bapak kau?

Engkau tak ada belajar sejarah mengenai 13 Mei? Ataupun kau sengaja buat-buat lupa atau itu yang sebenarnya yang kau mahu ulangi dengan sengaja?

Aku percaya, amarah orang Islam di Malaysia ni ada hadnya jadi jangan lah nak jadi seperti “anjing” tu ye.

Oh ya hamper aku terlupa .. sorry dan mintak maaf kerana aku mungkin telah menyamakan engkau dengan anjing sebanyak dua kali!

-UnReportedNews™®


No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List