Friday 22 June 2012

MUSLIMAH PAS PUSAT DI KELANTAN TOLAK NIK AZIZ?


-MACAM MANA PAS NAK “MELEBARKAN SAYAP” KE SARAWAK SEPERTIMANA YANG DIGEMBAR-GEMBURKAN? SEDANGKAN DI KELANTAN SENDIRI TIDAK MAHU NIK AZIZ..SIAP DENGAN BANNER “NIK AZIZ PENIPU UMAT, SILA LETAK JAWATAN”..ORANG KELANTAN DAH MULA REJECT NIK AZIZ..NAK SURUH ORANG SARAWAK “KUTIP” DIER PLAK KER?-

Keadaan parti PAS Pusat di Kelantan kini boleh dikatakan “tenat” apabila segolongan besar ahli PAS sendiri, terutamanya generasi muda mulai sedar mereka dan Kelantan selama ini sebenarnya telah di “buai” dengan “mimpi syorga Tok Guru Nik Aziz” yang juga Mursyidul Am PAS namun sebaliknya, mereka sebenarnya menderita  ketinggalan dari arus pembangunan perdana di tambah dengan dosa-dosa kering kerana mempercayai “fatwa-fatwa” ciptaan Nik Aziz secara sepontan.

Ini dapat di lihat melalui demonstrasi yang di lakukan Muslimah PAS Kelantan yang nyata sudah muak dengan kepimpinan Nik Aziz yang bagaikan semakin hari semakin tunduk melayu kepada telunjuk DAP Al-Kafirin dan PKR Al-Anwarin! (Ada juga pihak (pembangkang) yang mengatakan gambar ini telah di edit, ada juga yang mengatakan sebaliknya, Allahuallam).
Tapi apa yang pasti adalah pada PAS kini, Islam hanya ada pada nama parti mereka sahaja namun jihad memperjuangan Islam semakin pudar kerana sedikit demi sedikit mereka telah lari dari perjuangan asal mereka!

-UnReportedNews™®




No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List