Saturday 24 January 2015

Sudahkah Anda Menempah Sampul "Ang Pau" DAP?


Sepatutnya Tahun Baru Cina adalah perayaan yang disambut oleh semua lapisan masyarakat, baik orang Cina atau mana-mana bangsa di Malaysia ini tidak kira apa jua latarbelakang politik mereka.

Ye ler, ang pau yang mengandungi wang akan diberi kepada pelawat-pelawat khususnya kanak-kanak yang pergi melawat tuan punya rumah yang lawat sewaktu perayaan Tahun Baru Cina.

Namun tidak pula dengan Parti Tindakan Demokratik (DAP) yang bagaikan mempolitik dan membuat keuntungan dalam apa jua perkara.

Terkini, difahamkan DAP sedang sibuk menjual sampul Ang Pau "Ubah DAP" sepertimana pada poster-poster promo jualan sampul tersebut yang disebar di media sosial kebelakangan ini.

Jika difikirkan, sadis juga DAP ni ya sebab semuanya nak dibuatkan keuntungan. 

Belum berkuasa lagi dah nak mengambil kesempatan, bayangkan kalau sudah menguasai Malaysia, memang pasti ada keluaran tisu-tandas cap DAP .. Kekeke!!! -UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List