Tuesday 18 November 2014

Cubaan Pembangkang Laga KM Dan Kabinet Sarawak Gagal


KUCHING: Usaha yang dilihat sebagai "melaga-lagakan" Ketua Menteri Tan Sri Datuk Patinggi Haji Adenan Satem dengan anggota kabinetnya oleh pembangkang tidak akan berjaya.

"Pembangkang menuduh anggota kabinet takut untuk menandatangani ikrar integriti sepertimana yang dibuat oleh saya sebelum ini kerana merahsiakan sesuatu."

Adenan menjelaskan, segala usaha yang dilakukan oleh pembangkang bagi melaga-lagakan antara beliau dan rakan kabinet akan gagal dan sentiasa gagal.

Beliau berkata demikian dalam satu sidang media yang telah diadakan di pejabatnya di Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak sebentar tadi.

"Kita tidak "bodoh" untuk mendengar apa yang dikatakan oleh pembangkang). Kita percaya kepada solidariti kabinet," tegasnya lagi. (Baca sepenuhnya)

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. DENGARLAH NASIHAT DARI ORANG SEMENANJUNG.. JIKA KAMU BENCI SEKALIPUN PADA ORG SEMENANJUNG ATAU BN, BERI LAH SEJENAK PERHATIAN PADA NASIHAT DAN KENYATAAN.. KENALILAH SIAPA MUSUH SEBENAR KAMU WAHAI SARAWAKIAN!!

    DAP dan Cina bangsa yang tamak dan angkuh. Mereka sangat dengki dan sakit jiwa melihat bumi (termasukTanah Melayu) dan Sarawak terbentang luas ini ini kuasai oleh peribumi Sarawak. Sebab itu mereka mesti lakukan sesuatu melalui politik untuk mengubah dan menguasai.
    Orang Sarawak harus dengar NASIHAT org Semenanjung, lihatlah apa yang DAP telah lakukan sejak merdeka. DAP sebuah parti yang sangat bahaya! Meraka sama sekali tiada agenda untuk membela rakyat sebaliknya hanya untuk bangsa mereka Cina!

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List