Monday 18 August 2014

YE KER KHALID JADI MANGSA "GAME" PAS?!!!


Selama ini apa yang berlaku di Selangor rupe-rupenyer semuanyer wayang, PAS cume nak membuktikan kepada semua pihak termasuk DAP dan PKR bahawa PAS juga adalah "key players" yang boleh mempengaruhi hala tuju Pakatan Rakyat.

Sokongan PAS terhadap Tan Sri Khalid Ibrahim rupernyer sekadar "acah-acah" jer, PAS sebenarnya mintak di apresiasi, di pandang tinggi, "di belai dan di manja" oleh DAP dan PKR.

PAS ingat mereka tu dah bijak sangat sehinggakan bisa mempermainkan Khalid, DAP, PKR dan juga UMNO tapi SATU PERKARA PAS lupa, secara tidak langsung, mereka juga telah mempermainkan penyokong-penyokong setia PAS sendiri.

Mana ker tidaknya, sekejap menolak Jijah Kipas dan menyokong Khalid, la ni pula menyokong Jijah Kipas dan menolak Khalid..apa korang nak buat nih? langsung takde pendirian.. aku rase-rase penyokong-penyokong korang pun dah naik pening..

PAS jangan ingat mereka tu dah bijak sangat kerana tindakan mereka baru-baru ini yang cube "mengertak" DAP dan PKR bukannya menakutkan DAP dan PKR, sebaliknya akan hanya membuat DAP dan PKR lebih berhati-hari dengan "geng Pak Lebai-Pak Lebai" dalam PAS!!!


PAS juga jangan ingat mereka dah dapat bikin "baik punye cilok" kat Khalid ye kerana Khalid ni bijak orangnya, kalo tak percaya korang tengok dan tunggu ye..Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List