Tuesday 22 July 2014

ANGAN-ANGAN AJIS TANGGANG DAP HENDAK MENJADI KM SARAWAK?


Pembantu Khas Pengerusi DAP Sarawak yang juga penyelaras Pusat Khidmat DAP Tupong Abdul Aziz Isa rupa-rupanya mempunyai daya imiginasi yang begitu tinggi rupanya.

Mana ker tidak, dalam komentor akaun Facebooknya, budak hingusan ini menyuarakan keinginannya hendak menjadi Ketua Menteri Sarawak atau paling-paling tidak pun menjadi Menteri Kebudayaan, Belia, Sukan dan Perlancongan.

Jauh panggang dari api Jis, sekiranya dengan pembawaan sikap anda sekarang yang tidak mengambilkira sensitiviti masyarakat Melayu Islam di Sarawak dengan membuta-tuli menghentam Tabung Baitulmal Sarawak (TBS), sebuah Institusi Kewangan Islam yang khusus untuk membantu masyarakat Islam di negeri ini, anda tidak akan pergi jauh dengan sikap anda itu.

Ataupun anda sememangnya telah ditakdirkan akan jadi "pengikut atau hamba" DAP buat selamanya yang hanya dipergunakan untuk menyerang bangsa dan agama anda sendiri..HAHAHA

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List